środa, 30 marca 2022

Marcowe unikaty

Książka

Władca Pierścieni - sama nie wiem, czy mogę napisać, że przeczytałam serię Tolkiena, bo większość przesłuchałam w postaci audiobooka. Nie potrafiłam czytać takich ilości opisów, łatwiej było mi puścić sobie audiobooka w drodze do pracy. 

Co do Władcy Pierścieni - książka jest cudowna! Zawsze bardzo lubiłam ten klimat, filmy bardzo lubię i jestem w szoku, jak bardzo w filmie pokazano wszystko. To chyba idealny przykład ekranizacji, a nie adaptacji. Dla wytrwałych w czytaniu takich tomiszczy seria będzie ciekawym wyzwaniem, ale ze swojej perspektywy - zdecydowanie bardziej polecam na długie podróże autem, w komunikacji miejskiej. Ja ze swojej strony polecam kanał na You Tube Tata Czyta - poza Władcą Pierścieni czyta również lektury szkolne.

Piosenka


Ubranie

Suknia ślubna kupiona! Zdjęcia nie pokażę, dopiero po ślubie, ale to już duży krok do przodu. Muszę na nią czekać do listopada, już się nie mogę doczekać!

Kosmetyk



Krem La Roche Posay z serii Hydraphase - wcześniej korzystałam z serii Effaclar, obecnie kosmetolog poleciła mi więcej nawilżenia i właśnie tę serię. Nie zawiodłam się, ufam tej firmie. 

Strona www

Jesteśmy na etapie szukania obrączek, więc mam mnóstwo screenów w telefonie, zapisanych zakładek i ustawiony filtr na Pinterest. Temat ślubny wjechał mocno również w tym miesiącu.

Zdjęcie



Jedzenie

Przekonałam się do owsianek, ale po swojemu - na zimno, na mleku lub jogurcie, z czekoladowymi dodatkami i owocami. Coraz częściej robię je do pracy lub na wycieczki w góry, bardziej trzyma i syci niż kanapki.


Sytuacja

Mamy już podjazd na działce, przygotowany pod budowę domu. Zaczyna to jakoś wyglądać! 



Technologia

To już rok od zakupu Volvo, z tej okazji nawet je umyłam, bo po zimie straciło kolor. Codziennie spędzam w nim tyle czasu, zwłaszcza w tym miesiącu codziennie pokonuję 150km, że ciężko będzie mi znowu przerzucić się na dzielenie jazdy z kolegą. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze! To naprawdę miłe z Waszej strony. Odwdzięczę się za każdy.
Bardzo proszę nie ogłaszać się w komentarzach.
Pozdrawiam.
Dagna