poniedziałek, 12 września 2022

Covid

Przełomem sierpnia i września miałam covid i ... przeszłam go zadziwiająco gładko, ale chyba po to się szczepiliśmy, żeby przechodzić go lekko. Zaraziła mnie mama, a ona też dosyć przypadkowo się dowiedziała, że ma. Dzięki temu miałam tydzień wolnego, pospałam, malowałam obraz po numerach, nadrabiałam filmy na You Tube.
Moimi objawami był tylko katar  i ból gardła, więc jak przeziębienie. Nie czułam się poza tym źle, mam automatycznie przeciwciała i będę się szczepić później, niż miałam w planach. Dziwne jest to, że nie musiałam się już testować po powrocie do pracy, bo tydzień miałam zwolnienia, wiec co ... automatycznie po tygodniu jestem zdrowa i nie zagrażam współpracownikom? Jak dla mnie ok, bo testowanie nie jest przyjemne, takie grzebanie patyczkiem w mózgu ... 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze! To naprawdę miłe z Waszej strony. Odwdzięczę się za każdy.
Bardzo proszę nie ogłaszać się w komentarzach.
Pozdrawiam.
Dagna