wtorek, 27 września 2022

Wrześniowe unikaty

Film

"Patrz jak kręcą" to film w klimacie Wesa Andersona, a akcja toczy się w Londynie w latach 50. Film jest kolorowy, z humorem, artystyczny, traktuje o sztuce na West Endzie i twórczości Agathy Christie. Bardzo przyjemny wieczór w kinie!



Piosenka

Żurkowski - Zapach pól

Zdjęcie

Budowa i nasza piękne, wymurowane piętro na antresoli



Jedzenie

Ostatnio zbierałam owoce pigwowca w ogrodzie, okazało się, że to tylko jeden krzak, a owoców zebrałam 10 kilogramów. Z 8 kilogramów zrobiłam nalewkę wraz z J., która będzie potem jako prezent dla gości na weselu. 3 dni z pigwą to dla mnie było ewidentnie za dużo ... 

Poza tym fajnie chodzi się do ogrodu, jak można zbierać sezonowe owoce. W jedną z sobót zebrałam maliny, jeżyny i grzyby w ogrodzie, owocnie powiedziałabym.





Sytuacja

Budowa dalej trwa, chociaż ekipa zakończyła swoje zadanie w połowie miesiąca. Mamy obecnie stan surowy zamknięty bez stolarki.

Technologia

Nauczyłam się obsługiwać młot udarowy, taki mały, i skuwałam nim resztki betonu na fundamencie. Poza tym dużo malowaliśmy podbitki i jętek na tarasie, a czeka nas jeszcze malowanie podbitki przy ścianach pod okapem. Już nie mogę patrzeć na pędzle i deski. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze! To naprawdę miłe z Waszej strony. Odwdzięczę się za każdy.
Bardzo proszę nie ogłaszać się w komentarzach.
Pozdrawiam.
Dagna