poniedziałek, 5 grudnia 2022

Listopadowe unikaty

Serial

Wymęczyłam serial "Ranczo" doszczętnie! Coś mnie wzięło na ten serial we wrześniu i tak sobie włączałam odcinki do porannego makijażu, ubierania i szykowania do pracy, potem włączałam do sprzątania i codziennych czynności i tak przeleciało kilka sezonów. Okazało się, że "Ranczo" mają zdejmować 15 grudnia z Netflixa, więc sprężyłam się i obejrzałam cały serial do końca. Oczywiście widziałam go całego kilka lat temu, jak był na bieżąco publikowany w TV, ale jakoś źle by mi było, że nie zobaczyłam go ponownie w całości, tylko przerwałam pod koniec. No taka jestem zakręcona. Serial swoją drogą cudowny i kultowy.

Piosenka

Tworzyliśmy i tworzyliśmy naszą playlistę weselną dla DJ, wyszło nam całkiem nieźle. Miało być 30 utworów, jest 55 i ciężko się jakiejkolwiek pozbyć, więc DJ zgodził się na więcej utworów. Dzięki temu pozna masz gust muzyczny bardzo dobrze.

Ubranie

Odebrałam w listopadzie suknię ślubną i tak sobie wisi w pokrowcu w sypialni rodziców. Jest cudownie dopasowana do mnie, chyba taka w moim stylu bardzo dobrze mnie opisująca. Cieszę się, że własnie na nią się zdecydowałam i miałam ze sobą mamę i przyjaciółkę, które mi doradziły.

Kosmetyk

Udało mi się w końcu kupić zielony lakier do paznokci!

Zdjęcie


Sytuacja

Dużo gór i wycieczek było w listopadzie - Szlak Orlich Gniazd, Skrzyczne i Krawców Wierch. 

Technologia

Akurat jak J. był na swoim kawalerskim we Wrocławiu, to mi padła żarówka w aucie. Czułam wielką odpowiedzialność jak wybierałam w sklepie nową żarówkę, bo wiem tylko, że H7, ale tu chodzi jeszcze o barwę ... Udało się, świeci, bo tata pomógł wymienić. Ponadto w listopadzie zrobiliśmy twardy reset mojego telefonu, bo już bardzo mulił - ma ponad 4 lata. Nie wiem czy ten reset coś dał, ale mam na pewno więcej pamięci i zostawiłam tylko dwie gry na telefonie, z którymi po prostu nie potrafiłam się rozstać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze! To naprawdę miłe z Waszej strony. Odwdzięczę się za każdy.
Bardzo proszę nie ogłaszać się w komentarzach.
Pozdrawiam.
Dagna