niedziela, 21 listopada 2010

Strach!

Każdy ma jakieś lęki, strach fobie. Moja jest bardzo nietypowa. Prześladuje mnie już od dzieciństwa, i chociaż mam już dużo lat, dalej się ich boję. A mianowicie... Muminków! Dziwny strach, bo przecież Muminki to bajka dla dzieci, ale od wczesnego dzieciństwa kiedy leciała ta przeklęta bajka zawsze kryłam się za oparciem fotela, byleby nie słyszeć tej piosenki na wstępie i nie widzieć włóczykija i innych gadów.
Brr ... do tej pory jak widzę jakąkolwiek postać z Muminków przeszywają mnie dreszcze i jakoś tak nieprzyjemnie i mroczno mi się robi.
Ale cóż ... każdy ma swoje dziwne fobie, a ja akurat Muminki ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze! To naprawdę miłe z Waszej strony. Odwdzięczę się za każdy.
Bardzo proszę nie ogłaszać się w komentarzach.
Pozdrawiam.
Dagna