niedziela, 28 listopada 2010

Sens ;)

Hmm ... nie mam weny, nie napisze jakiegoś super posta. Może coś poskładam. Życie mi się układa, chociaż nauka mi psuje humor czasami. Powiem nawet, że mam bardzo dobrą sytuację w kontaktach międzyludzkich. Nie mam na co narzekać, tak mi się przynajmniej wydaje. A skoro za oknem prószy śnieg i szczypie w nos, to zmienię tło na blogu na bardziej zimowy. Coraz bardziej myślę o świętach i rozważam tematy o miłości i przyszłości, co wydaje mi się trudne i nierealne. Do zobaczenia za tydzień.
Ah i jeszcze jedna ciekawostka. Miałam w piątek andzrejki. Urządzałam je dla trzech koleżanek, ale było super. I w końcu miałam na głowie loki. Dodam zdjęcia w najbliższym czasie... :)

Edit:
Z Madzią ;D
Pulin i Ja ;p
 
Kropka ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze! To naprawdę miłe z Waszej strony. Odwdzięczę się za każdy.
Bardzo proszę nie ogłaszać się w komentarzach.
Pozdrawiam.
Dagna