poniedziałek, 7 maja 2012

Zakopane.

Cześć, cześć!
Wróciłam w sobotę wieczorem z Zakopanego, ale byłam zbyt leniwa, żeby napisać cokolwiek w niedzielę.
Było super. Bardzo się cieszę, że Miśka zechciała mnie zabrać na wyjazd. Zajęłam miejsce jej brata, który miał inne sprawy na głowie. Zaliczyłyśmy park linowy, Halę Kondratową pod Giewontem, Krupówki, kino 7D i spacerowałyśmy do Doliny za Bramką oraz Ku Dziurze. Mam mnóstwo zdjęć, łącznie z Miśką około 450. Rano budziły nas owce wypasane na hali obok naszej chatki. 
Wypoczęłam, wyciszyłam się, o ile to jest możliwe i oczywiście ciągle tryskam optymizmem. Z uśmiechem wspominam nasze wypady do miasta i obserwowanie chłopaków z sąsiedztwa. W Tatrach śnieg i błoto. Wdrapywaliśmy się po błocie, potem sunęliśmy z góry po głębokim i mokrym śniegu, więc po błocie nie było ani śladu. Mokro i wesoło :)
Nie będę Was zamęczać opowiadaniami o tym. W sobotę wielki dzień, w niedzielę wspomnę o bardzo ważnej dla mnie osobie i wspaniałym podarunku, którym się okropecznie wzruszyłam.
Podrzucam Wam kilka zdjęć i znikam czytać "Ja Anielica". Tak przy okazji to bardzo polecam, pierwsza część to "Ja Diablica" Katarzyny Bereniki Miszczuk.
Trzymajcie się! Miłego tygodnia :)

 

14 komentarzy:

  1. Zakopane, piękne miejsce. Byłam rok temu i wiele jest tam ciekawego... Ładne zdjęcia poza tym :*

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie tam jest! jak ja kocham zakopane ;D byłyście nad morskim okiem?

    OdpowiedzUsuń
  3. Oby ten dobry humor Cię nie opuszczał! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jaki piesio fajny :D zapraszam na nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje udanego wyjazdu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tobie także miłego tygodnia. ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. super, zazdroszczę wyjazdu :)

    Ola

    OdpowiedzUsuń
  8. pierwsze zdjęcie wypasione. szkoda, że taki mały format.

    OdpowiedzUsuń
  9. Tyle razy byłam w Zakopanym, ale parku linowego jeszcze nie zwiedziłam.. :)
    Eh, wszystko jeszcze przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
  10. dziękuję, dziękuję :) odpowiedziałam na Tag :)

    Zakopane, ah, kiedy ja tam byłam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowymaja 13, 2012

    zdjęcia pieska jest mega. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! To naprawdę miłe z Waszej strony. Odwdzięczę się za każdy.
Bardzo proszę nie ogłaszać się w komentarzach.
Pozdrawiam.
Dagna