poniedziałek, 7 maja 2012

11 pytań.

Hej, hej!
Ostatnio wiele osób zadaje pytania, odpowiada. Tak się złożyło, że zostałam także w to wkręcona. Muszę odpowiedzieć na jej 11 pytań i zadać taką samą ilość innym osobom.

Pytania od K a m i l i:
1. Pamiętny smak z dzieciństwa?
Zupa owocowa.
2. Wymień trzy rzeczy bez których nie ruszasz się z domu?
Zegarek, bilet miesięczny, chusteczki, czasami scyzoryk.
3. Jak buty to szpilki, trampki czy baleriny?
Baleriny - najwygodniejsze :)
4. Jakiej cechy na pewno nie mógłby mieć twój chłopak?
Chory nałóg ...
5. Co najchętniej robisz w wolnych chwilach?
Czytam, czytam, czytam
6. Twoje miasto marzeń?
Jakieś małe w Toskanii we Włoszech, nad morzem.
7.W jakim sklepie najchętniej kupujesz ciuchy?
Camaïeu.
8. Najbardziej szanujesz ludzi za?
Zaufanie, tolerancję i umiejętność słuchania.
9. Piosenka, która towarzyszy Ci w najtrudniejszych chwilach?
Dużo, ostatnimi czasy RyanDan - Tears Of An Angel 
10. Czy był taki kosmetyk, który tak polubiłaś że ciągle go kupujesz?
Raczej nie mam takiego :)
11. Jak to się stało, że założyłaś bloga?
Razem z koleżanką poszłyśmy za przykładem jej kuzynki. Nudziło się nam, więc tak zaczęłyśmy pisać. Trwamy w tym do dzisiaj.

Pytania od Margot:
1. Od kiedy piszesz tego bloga?
Od września 2010.
2. Jak udało Ci się zdobyć taką popularność?
Nie uważam się za popularną, mam swoich czytelników i dobrze mi z tym :)
3. Ile masz lat?
17.
4. Jakie jest Twoje największe Hobby?
Fotografia. 
5. Ulubiona piosenka (jedna)?
6. Masz prawdziwych przyjaciół?
Tak, najprawdziwszych.
7. Co byś zmieniła w moim blogu?
Raczej nic :)
8. Jaki jest Twój ulubiony film?
Transformers 2
9. Co robisz w wolnym czasie?
Czytam, czytam, czytam :)
10. Jaka była maksymalna ilość komentarzy do notki?
Jeżeli dobrze pamiętam, to 40.
11. Uśmiechniesz się? ♥
Się robi! :)

Dziękuję dziewczynom za tagi, ja natomiast oznaczam:
Frozenstyle
Cassie
Ola :)
enamour
i Ola

Moje pytania:
1. Ulubiony kolor?
2. Jaki zapach najbardziej lubisz?
3. Lubisz deszcz?
4. Cytryna czy grapefruit?
5. Twój przepis na szczęście?
6. Upał czy mróz?
7. Ulubiona część garderoby?
8. Gdzie najbardziej chciałabyś pojechać?
9. Ulubiony gatunek muzyki?
10. Miewasz częściej ładne sny czy koszmary?
11. Masz swoje ulubione miejsce w domu?

Musicie mi wybaczyć moje dziwne pytania, nie chcę się pytać o zainteresowania czy bloga, bo wiem, że na niektóre pytania trudno odpowiedzieć :)
Spodziewajcie się zaraz relacji z długiego weekendu majowego.
Pozdrawiam!

Brak komentarzy: