sobota, 28 kwietnia 2012

Wiosna - zmiany

Witajcie!
W moim pokoju pachnie żonkilami i szafirkami, spałam z otwartym oknem, rano obudził mnie odgłos kosiarki, a na zewnątrz jest cieplej niż w domu. Czego chcieć więcej, w końcu nadeszła upragniona, piękna, słoneczna wiosna, na którą czekałam od grudnia.
Maturzyści zakończyli wczoraj rok szkolny. Wiąże się z tym zmiana planu lekcji dla klas 1 i 2. Bardzo nie lubię. Początkowo mieliśmy zaczynać lekcje o 7.05 cztery razy w tygodniu, udało się wynegocjować, że zaczynamy te trzy razy w tygodniu na zerówkę. Jeszcze trzy razy dam rade wstawać o 5.00, ale cztery - nie podołam. Niby kończymy wcześniej, szkoda tylko, że pierwsze lekcje są tak męczące (chemia, matematyka).
Znowu zatracam się w czytaniu czego popadnie. Musiałam na chwilę porzucić książki przedmiotowe i zeszyty. Jest prawie maj, coraz mniej chce mi się uczyć.
Postanowiłam, że zmienię nazwę bloga. Moje życie jak na razie nie ma nic wspólnego z Love. Szybciej z Dream
Pozdrawiam i miłego długiego weekendu!

 
 
 

14 komentarzy:

  1. Oj współczuję lekcji na 7 rano! U mnie w mieście najwcześniej zaczynaliśmy o 8.00. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. otagowałam Cię na blogu :)
    a list wyślę jutro :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia są ładne. ; )
    My też mamy zmieniany plan, jeszcze nie wiem jak to będzie wyglądało ale jestem szczęśliwa, bo w naszej szkole lekcje zaczynają się o 8. ;d
    Współczuję Wam bardzo. ; p

    OdpowiedzUsuń
  4. wiosna, wiosna... niecierpliwie czekam na jesień i zimę, zdecydowanie.

    OdpowiedzUsuń
  5. nienawidzę ani wiosny ani lata. wolę moknąć jesienią lub marznąć zimą...

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie przepadałam za wiosną - pełno robactwa (!), ale dziś przy pogodzie niemal sierpniowej muszę napisać, że jest całkiem przyjemnie :).
    Lubię zdjęcia, które tu wrzucasz. Dziś spodobało mi się szczególnie ostatnie, choć nie wiem co to za kwiatuszek...

    OdpowiedzUsuń
  7. piekne te zdjecia!!! uwielbiam lato :)
    pozdrawiam i udanej majówki:)
    zapraszam do nas na nowy post, Martyna

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowymaja 02, 2012

    ładne zdjęcia. Czuć wiosną.:)
    Obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś też u nas mieliśmy w szkole o 7.00, ale nam zlikwidowali i lekcje muszę się zaczynać od 8.00, godzina siódma jest przeznaczona tylko na ewentualne dodatkowe kółka :) Czy to Twoje zdjęcia? Są świetne, jaki masz aparat?

    Pozdrawiam i zapraszam do nas! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zostałaś otagowana!
    +Obserwuję. ;d

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! To naprawdę miłe z Waszej strony. Odwdzięczę się za każdy.
Bardzo proszę nie ogłaszać się w komentarzach.
Pozdrawiam.
Dagna