czwartek, 19 września 2013

Big Jack

Jest naprawdę wspaniale. Umiem się zmotywować do nauki, przez co nawet nawet przygotowałam się na dwa (już, bądź dopiero) sprawdziany. Poznałam niby przykrą, a jednak dowartościowującą prawdę na swój temat. Chyba określenie "zbyt pewna siebie" powinno mi pochlebiać. Reszta niekoniecznie, ale nie ma się co załamywać, opinia ludzi nie jest tak ważna, jeżeli nie mają o mnie zielonego pojęcia.
Czytam Kubusia Puchatka po angielsku. Zła bajka? Słownictwo i wielokrotnie złożone zdania przerażają, lecz da się ładnie poćwiczyć i oswoić ;)
Na razie żadnych ocen, żadnego szału.
Ostatnio wzięło mnie na AC/DC, będziecie musieli to ścierpieć.
W najbliższym czasie planuję refleksyjny post, pewne osoby mogą się szykować na lekturkę ;)
Pozdrawiam, trzymajcie się!



1 komentarz:

  1. Nie lubię AC/DC ze względu na ich przekaz, ogólny wizerunek i muzykę też :P. To dobrze, że umiesz się zmotywować, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! To naprawdę miłe z Waszej strony. Odwdzięczę się za każdy.
Bardzo proszę nie ogłaszać się w komentarzach.
Pozdrawiam.
Dagna