niedziela, 17 listopada 2013

Brak x ...2?

Nie mam neta, przez Iwo, bo jest wredny i niedobry dla rodziców
Korzystam z laptopa i telefonu, ale i tak nie ma tego komfortu co u mnie na komputerze.
Uczę się, w przyszłym tygodniu matury próbne. Zorientowałam się, że przydałoby się coś powtórzyć z geografii. Nie mam już tego przedmiotu, konsultacje godzinowo mi nie pasują, więc przygotowuję się sama.
Tydzień temu wizyta na bibliotece UJ, z 4 książek tylko 4 strony jako-tako pasowały do mojego tematu na maturę ustną, ogólnie po prostu opisywały ekranizację. Nie widzę mojego tematu ...
Wczoraj bardzo miła osiemnastka u Eli. 5h przegranych w pokera na miedziaki, było tak profesjonalnie.
2 najbliższe tygodnie będą mi się dłużyć, a zapełnienie tego czasu nauką chyba mi się nie uda.
Za chwilę ide do babci na rodzinny obiadek z książkami i zeszytami pachą, a komórką w kieszeni. Chociaż powinnam chyba zacząć częściej chodzić w sukienkach.
To by było na tyle, tym bardziej, że na razie wymyślam mnóstwo powodów, dla których angielski mam odłożyć na potem (deadline na jutro).
Trzymajcie się, paa i nie dajcie się chorobom!

1 komentarz:

  1. swoja matura ustna i tak chyba bedzie lepsza niż nowej podstawy programowej :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! To naprawdę miłe z Waszej strony. Odwdzięczę się za każdy.
Bardzo proszę nie ogłaszać się w komentarzach.
Pozdrawiam.
Dagna