poniedziałek, 1 lutego 2016

Egoizm

Długo czekałam na wyniki kolokwium, z którego zależało mi na 5, bo zwalniało to z egzaminu. Niestety, dostałam 4+. Nigdy tak bardzo nie byłam zawiedziona taką oceną na teście.
Część osób nie zdała i poprawa pokrywa się im z godziną innego egzaminu. W sumie bardzo ważnego. Wojtek mówi, że szkoda im tych ludzi. A ja co? Zdałam, to mam święty spokój i nie będę się przejmować innymi. Może to trochę zapyziałe, wredne, egoistyczne, ale taka prawda - gdybym przejmowała się wszystkim i każdym, to nie miałabym swojego życia. I nie wierzę w karmę, bo ona ma mnie w dupie. Bo mimo, że ja się staram, pomagam ludziom, troszczę, to czasami w ogóle mi się to nie zwraca, a jest jeszcze gorzej.
Pozwólcie mi być egoistką.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze! To naprawdę miłe z Waszej strony. Odwdzięczę się za każdy.
Bardzo proszę nie ogłaszać się w komentarzach.
Pozdrawiam.
Dagna