niedziela, 12 czerwca 2016

Warcraft: Początek

 

Ostatnio żaden film nie zrobił na mnie takiego wrażenia jak Warcraft.
Doskonale wiem, że się na tym aż tak nie znam, nazwy krain kojarzyłam z expowisk, imiona z WOWa i Hearthstone'a, ale o historii wiem mało. Mam zamiar to nadrobić i już mam pobrane ebooki Warcrafta.
Ogólnie jestem bardzo zadowolona z filmu. Cudowna grafika, szczegóły, zbroje, broń, aktorzy, charakteryzacja, ścieżka dźwiękowa, murloki (!), kolory, sceny walki. Po prostu wszystko mnie urzekło. Akcja działa się bardzo szybko i żałuję, że film trwał tylko 2 godziny. Mogłabym tam siedzieć jeszcze jedną.
Czekam z niecierpliwością na kolejne części, bo właśnie tego oczekuję od filmów fantasy, co dał mi Warcraft :)
Największa zaleta filmu - Travis Fimmel jako Anduin Lothar!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze! To naprawdę miłe z Waszej strony. Odwdzięczę się za każdy.
Bardzo proszę nie ogłaszać się w komentarzach.
Pozdrawiam.
Dagna