środa, 28 listopada 2018

Listopadowe unikaty

Film

Udało się, nareszcie, obejrzałam film,na który tak długo czekałam! Krzysiu, gdzie jesteś?
Film był tak cudowny, że nawet nie mogłam się zdecydować na jedno czy dwa zdjęcia, a zamieściłam więcej. Historię Kubusia Puchatka każdy zna, ponieważ większość z nas się na nim wychowała. A film opowiada historię Krzysia, który jest już mężczyzną z żoną i całkiem dużą córką. Czy może z powrotem poczuć się dzieckiem i uratować Stumilowy Las przed katastrofą?
Animacja nienachalna, maskotki są świetnie zrobione i współgrają z aktorami. Coś cudownego.
Wyciskacz łez, relaksujący, piękny, świetna obsada głównych ról - Jedi i Agentka Carter ^^







Piosenka


Www

W tym miesiącu moim YouTube zawładnął ojciec Adam Szustak. Zasłuchuję się w jego kazania, które są tak bardzo pouczające i w gorszych chwilach podnoszą mnie na duchu i dają siłę do dalszego działania, zmuszają do myślenia, nie tylko w kwestiach wiary, ale przede wszystkim miłości. Kto by pomyślał, że osoba, która w związku nie była, tak pięknie i mądrze może o nim opowiadać.
Kanał ojca - Langusta na palmie

Zdjęcie



Jedzenie

Udało nam się pójść w końcu na sushi! Tak mi tego brakowało. Miałam zbyt wysokie oczekiwania, ponieważ tak dawno nie jadłam i myślałam, że skoro jest to taka jedyna restauracja w mieście, to raczej będzie dobre. Niestety, kawałki się kleiły ze sobą i były tak wielkie, że ledwie dało się je włożyć do ust i zjeść normalnie. Smak też nie powalał, podobnie jak kompozycja i podanie. No cóż, w takich cenach oczekuje się czegoś super.



Sytuacja

Rozpoczął się jarmark świąteczny, największy w Rumunii. Nic nie podróżowaliśmy, więc niczego super nie mam do opisywania. Listopad był dla nas bardzo pracowitym miesiącem, bo w końcu nas naszło na pisanie magisterki


Technologia

Musiałam zainstalować Whats App, bo tak się porozumiewamy z Erasmusami. Przy okazji życie zmusiło do tego moją mamę, więc w końcu możemy sobie szybko wysyłać zdjęcia, a nie cały czas e-email.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze! To naprawdę miłe z Waszej strony. Odwdzięczę się za każdy.
Bardzo proszę nie ogłaszać się w komentarzach.
Pozdrawiam.
Dagna