sobota, 31 sierpnia 2019

Zapomniałam

Zapomniałam jak to jest się śmiać i uśmiechać, aż policzki bolą.
Zapomniałam, jak to jest patrzeć w radosne oczy drugiej osoby.
Zapomniałam, jak to jest być ciekawym każdej najmniejszej rzeczy.
Zapomniałam, co to beztroska.
Zapomniałam, co to zaintrygowanie.
Zapomniałam, jak to jest być zafascynowanym.
Zapomniałam, jak to jest się starać o drugą osobę.
Zapomniałam, jak to jest się komuś podobać.
Zapomniałam, jak to jest się uśmiechać do telefonu, bo czeka kolejna wiadomość.
Zapomniałam, jak to jest planować każdą wolną chwilę.
Zapomniałam, jak to jest odkładać pożegnanie jak najbardziej się da.
Zapomniałam, jak to jest żyć szczęśliwie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze! To naprawdę miłe z Waszej strony. Odwdzięczę się za każdy.
Bardzo proszę nie ogłaszać się w komentarzach.
Pozdrawiam.
Dagna