niedziela, 4 lipca 2021

Czerwcowe unikaty

Piosenka

O.S.T.R. - Koala


Kosmetyk

Poświęciłam jedno popołudnie na robienie wzorników lakierów do paznokci. Mam ich 70!


Ubranie

Sukienka dresowa kupiona na aliexpress. Ma kaptur, kieszenie kangurki i nadaje się super do sportowych butów. Przez długość wchodzi w grę tylko chodzenie po domu


Zdjęcie


Jedzenie

Sushi z okazji rozpoczęcia nowej pracy



Technologia

Kupiłam nawilżacz powietrza do roślinek, żeby nadążyć z utrzymywaniem wilgotności w te upały. Mając pokój na poddaszu, funduję im niezłą saunę.



Sytuacja

W czerwcu zdobyliśmy Baranią Górę i Rysiankę. Poza tym - zakończyłam prawie 2 lata pracy w HR, rozpoczęłam coś zupełnie nowego. A tak poza tym wszystkim jeszcze - nabieram kolorów po regularnych kąpielach słonecznych.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze! To naprawdę miłe z Waszej strony. Odwdzięczę się za każdy.
Bardzo proszę nie ogłaszać się w komentarzach.
Pozdrawiam.
Dagna