piątek, 25 czerwca 2021

Koniec pracy w HR

Dzisiaj pożegnałam się z firmą, w której pracowałam prawie dwa lata. Wiele jej zawdzięczam, bo zdobyłam mnóstwo doświadczenia, pewności siebie, poznałam świetne osoby, zdobyłam przyjaciółkę i najcudowniejszego chłopaka, jakiego mogłam sobie wymarzyć.

Trzy tygodnie wcześniej poinformowałam o swoim odejściu, znaleźliśmy na szczęście szybko zastępstwo, nową stażystkę. Wdrażałam ją przez okrągły tydzień, teraz ten ostatni tydzień już bardziej doszkalałam z tego, co mi się akurat przypomniało. Nie sądziłam, że robiłam aż tak dużo, że starczyło mi gadania na pięć dni. Po dwóch już padałam ze zmęczenia, głos mi siadał, a wszyscy dookoła widzieli, że pod koniec tygodnia byłam lekko mówiąc wrakiem.

Dostałam od Kasi na pożegnanie notatnik i kubek termiczny z serii Przyjaciele. Od reszty bon podarunkowy do Galerii Sfera i wielki balon z helem w kształcie szminki z podpisami pracowników w biur. Dzień wcześniej upiekłam babeczki, wyszło mi ich 76, więc rozdawałam przychodzącym się pożegnać kolegom.

Będę dobrze wspominać te firmę, ale czas na coś nowego, bardziej wymagającego, na pewno psychicznie i fizycznie. Spełniam swoje marzenie, w końcu po to studiowałam taki a nie inny kierunek. Jestem gotowa na nowe wyzwania, zaczynam coś poważnego i już raczej do końca życia. Najbardziej będę tęskniła za moimi dziewczynami z biura, miałyśmy super zespół. Mam nadzieję, że w kolejnej pracy taki będzie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze! To naprawdę miłe z Waszej strony. Odwdzięczę się za każdy.
Bardzo proszę nie ogłaszać się w komentarzach.
Pozdrawiam.
Dagna