środa, 5 stycznia 2011

Chcę być mamą!

Tak. Stwierdziłam to, jak przechodziłam ostatnio koło sklepu i zauroczyłam się małymi bucikami i ubrankami dla małych dzieci. Jest to przeuroczy widok. Chcę być matką. Te malutkie sukieneczki, legginsy, butki emu, trampki i krawaciki. Sama słodycz … 

I rozmawiałyśmy z Pauliną na temat aborcji. Nigdy nie dałabym sobie czegoś takiego zrobić. Nie dałabym zabić swojego dziecka. Nie dałabym się nikomu dotknąć gdybym była ciężarna i chcieliby mi ją usunąć. Jak można skrzywdzić takie maleństwo? Nikt nie ma prawa odbierać drugiej istocie życia. Nie ofiarowałeś mu życia, to nie odbieraj. Trzeba mieć silne sumienie i wolną wolę, żeby posunąć się tak daleko. Rozumiem, jeśli ktoś nie ma warunków, żeby takie dziecko wychować, ale chociażby adopcja … Tylko nie śmierć … Moje dziecko, moja ciąża, zero aborcji!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze! To naprawdę miłe z Waszej strony. Odwdzięczę się za każdy.
Bardzo proszę nie ogłaszać się w komentarzach.
Pozdrawiam.
Dagna