czwartek, 9 lutego 2012

Książki ;)

Witajcie!
Miałam Wam napisać o łupach. Poza kurtką sportową na zimę i śniegowcami nabyłam nowe książki, w bibliotece oczywiście, bo nie stać mnie na wszystkie zachcianki ;) Są to: "Dane wrażliwe" Ewy Nowak; "Piotruś Pan i Wendy" J.M. Barrie'go i "Piotruś Pan w czerwieni" Geraldine McCaughrean. Te dwie ostatnie lektury dla dzieci wypożyczyłam dlatego, że uświadomiłam sobie, iż nie znam pierwotnej wersji tej bajki, tylko Disney;owską, a może to być ciekawe. Co z tego, że jest to książka dla dzieci, wydaje mi się, że warto przeczytać. Nic nie stracę, a mogę wiele zyskać. Opiszę 3 powyższe powieści jak przeczytam. Jak na razie wciąga mnie coraz bardziej Potop i biorę się powoli za sporządzanie notatek.
Dzisiaj wybieram się po południu na spotkanie z dziewczynami z klasy podstawowej, a jutro wypad na zdjęcia z Miśką. Mamy pewien pomysł, zobaczymy czy go zrealizujemy :)
Mijają mi ostatnie dni ferii. Muszę w końcu zabrać się za ten rosnący stos zeszytów i książek. Będzie ciężko. Pracowity weekend przede mną.
Do zobaczenia!

13 komentarzy:

  1. Ferie Ci się kończą?
    Biedna.. Mnie się zaczynają jutro :)
    Nie mogę się już doczekać. Niestety śniegu napadało, a chciałam wiosenną zimę. ;]
    Książki dla dzieci są fajne. :)
    Ja ostatnio poszukuję książki idealnej dla mnie, ale jakoś za nic nie mogę się zabrać . :) Może dlatego, że zazwyczaj, jeżeli książka ciekawie się nie zacznie, to potem już mi sie jej nie chce czytać, hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no no ksiażki dla dzieci często nei są dla dzieci ;P patrz: Alicja w krainie czarów

    Ola

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię czytać książki !
    ZAPRASZAM do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. przede mną również pracowity weekend ;s

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja dzisiaj zajrzałam trochę do książek.. ech a tak mi się nie chce iść do szkoły! :(

    OdpowiedzUsuń
  6. ja tez musze sie zabrać do pracy :P

    OdpowiedzUsuń
  7. kurde.
    zazdroszczę ci tego zapału.
    ja nie potrafię czytać książek.
    kiedyś czytałem 'Pamiętniki Wampirów'.
    to naprawdę mnie wciągnęło.
    teraz czytam tylko lektury.
    i to z przymusu.

    muszę wziąć się za siebie! ;)
    i zacząć czytać ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Właściwie masz rację, ale nie zawsze tak jest. :)
    Ja mam ten problem, że jak nie mogę przebrnąć przez początek, to później już mi ciężko. ;) Dlatego zawsze sama kupuję sobie książki i sprawdzam otwierając jakoś na środku i na początku. ;)
    No i ja chyba mam za duże wymagania co do książek. Zawsze oczekuję tego, że po przeczytaniu nie będę mogła przez długi jeszcze czas rozstać się z bohaterami i rozmyślać, tak jak to było z Potterem. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny blog :)
    Obserwujemy ;>
    Zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie chcę nic mówić ale Sienkiewicz pisząc Potop mógł go nie pisać na aż tyle stron xD

    OdpowiedzUsuń
  11. Miłej lektury!!! Mam nadzieję że kiedyś się spotkamy.... Pozdrawia Kamila! ;**

    OdpowiedzUsuń
  12. Książki, książki, książki♥ Zdecydowanie czas wybrać się na zakupy do księgarni, bo nie mam już nic nowego do czytania :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! To naprawdę miłe z Waszej strony. Odwdzięczę się za każdy.
Bardzo proszę nie ogłaszać się w komentarzach.
Pozdrawiam.
Dagna