sobota, 25 lutego 2012

Wielkie nic

Dzień dobry!
Jej, ale mi się nic nie chce. Ale przetrwałam ten tydzień, z czego jestem bardzo dumna. Następny zapowiada się trochę luźniej, ale nie dla mnie. W piątek biorę udział w konkursie. Cały weekend nad książkami i czytaniem dramatów.
Mimo to, nie opuszcza mnie znakomity humor, co poniektórzy mogą zaobserwować w szkole. Wiosna idzie ^^
Nie staram się ostatnio z notkami. Wybaczcie, ale mi okropecznie mi się nie chce. Może jutro napiszę coś sensownego ;)
Pozdrawiam!

5 komentarzy:

  1. No to życzę powodzenia w konkursie i inspiracji do pisania notek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. powodzenia w konkursie! ;)
    nie przejmuj się blogiem ;P każdy potrzebuje odpoczynku :))
    a faza "nic mi się nie chce" nie jest mi obca :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdradzisz, jaki to konkurs? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia w konkursie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta.. mi też się nic nie chce :P
    Powodzenia w konkursie :DD

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! To naprawdę miłe z Waszej strony. Odwdzięczę się za każdy.
Bardzo proszę nie ogłaszać się w komentarzach.
Pozdrawiam.
Dagna