sobota, 3 października 2020

Wrześniowe unikaty

Serial

Wkręciłam się w serial dokumentalny (jak poważnie brzmi) "Żony Hollywood" (brzmi mniej poważnie). Nie jest to nic ambitnego, ale uwielbiam to oglądać, bo tak samo odmóżdża jak Love is blind.

Piosenka

Jaja ding dong - Eurovision Song Contest. The story of Fire Saga 

Zdjęcie

Kosmetyk

Dokupiłam ostatnio kilka nowych lakierów, w tym matowy top coat z Golden Rose. Na bardzo ciemnej zieleni prezentuje się w ten sposób.

Druga kosmetyczna sprawa, to wałeczek jadeitowy, którym codziennie wieczorem po smarowaniu kremem masuję twarz. Zawsze chłodny kamień super działa na skórę twarzy i pomaga kremowi lepiej się wchłaniać.



Jedzenie

Bedąc w Warszawie jedliśmy przepyszne jedzenie kuchni indonezyjskiej. Lubię czasami zjeść coś bardziej orientalnego, innego niż kuchnia europejska. 

Sytuacja

Jedną z sobót spędziliśmy na kajakach, okazało się, że był to ostatni bardzo ciepły weekend września. Tydzień później na spacerze znalazłam pierwsze w tym roku grzyby, a kolejny weekend spędziliśmy na weselu znajomych, z którego mamy powyższe zdjęcie razem.


Technologia

Udało mi się sprzedać Micrę, moje pierwsze auto, którym potem jeździł Iwo 4 lata. Kolejny sprzedażowy sukces tego roku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze! To naprawdę miłe z Waszej strony. Odwdzięczę się za każdy.
Bardzo proszę nie ogłaszać się w komentarzach.
Pozdrawiam.
Dagna