poniedziałek, 18 października 2010

Moda i makijaż

-- Moda --
Podążanie za modą nie należy do moich zainteresowań. Według mnie moda i wszystko co z nią związane jest głupie i dziwne. Te najdziwniejsze buty i czapki. Może jestem staromodna i nietuzinkowa, ale jakoś nie jestem do czegoś takiego przekonana. Wolę klasyczne stroje i buty ... Fakt. Lubię się ładnie ubrać, żeby za bardzo nie ostawać od rówieśników, ale bez przesady.

-- Makijaż --
Malowanie się? Może czasami zdarza mi się nałożyć tusz na rzęsy, ale to tylko w wyjątkowych okazjach. Tak to stosuję różne kosmetyki, ale nie używam podkładów, korektorów itp. Tapeta? Publiczne ośmieszanie się. A co z włosami? Też klasyk. Nie farbuję. Nie mam pasemek. Ani wygolonych z boku głowy, jak to niektórzy teraz noszą. Paranoja ... Szminki, pomadki? Niewygodne. Nie znoszę tego, jak mam świadomość, że coś mnie blokuje i ogranicza. Obcasy? Owszem, ale nie szpilki. Płaski obcas może też nie do końca, ale taki ... w sam raz.


I co tam, że nie masz głosu jak Michał Żebrowski ...
I co tam, że nie jesteś piękny jak Antonio Banderas ...
Dla mnie jesteś księciem z bajki! ;**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze! To naprawdę miłe z Waszej strony. Odwdzięczę się za każdy.
Bardzo proszę nie ogłaszać się w komentarzach.
Pozdrawiam.
Dagna