niedziela, 26 czerwca 2011

Electric Ligth Orchestra

Wybrałam się wczoraj z mamą na koncert jej ulubionego zespołu muzycznego "ELO" (Tytuł ^ ). Odbył się on na placu przed ratuszem w Bielsku - Białej z okazji 60-lecia połączenia Bielska i Białej. Wstęp był wolny co tym bardziej nas zachęciło.
Godzinę przed koncertem już zajmowałyśmy ławkę, żeby siedzieć jak najbliżej i mieć dobry widok.
Dosiadł się do nas mój dawny prywatny nauczyciel angielskiego, pan Darek z żoną Olą. Było fajnie, bo jest on jednym z największych fanów ELO i miał dużą wiedzę na temat śpiewanych utworów.
Bawiłyśmy się super. Od 20:30 do 22:00 śpiewałyśmy refreny i wymachiwałyśmy parasolem. Nie sądziłam, że aż tak bardzo mi się spodoba. Kręciłam filmiki moim lipnym aparatem. Niestety jakieś błędy wyskakują przy dodawaniu go, ale przynajmniej zdjęcie wyślę. Poniższa piosenka zrobiła z tego koncertu show. Napisali publiczności refren i wszyscy krzyczeliśmy słowa.


"I tell you what`s wrong before I get on the floor"


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze! To naprawdę miłe z Waszej strony. Odwdzięczę się za każdy.
Bardzo proszę nie ogłaszać się w komentarzach.
Pozdrawiam.
Dagna