środa, 22 czerwca 2011

Początek wakacji

Nastąpił dzień, w którym zakończyła się moja nauka w gimnazjum. Dzisiaj także pożegnałam się z osobami z klasy, nauczycielami. Większości z nich nie zobaczę już na oczy, bo wiadomo jak to jest z kontaktami. Czy będę tęsknić? Kto wie. Potrzebuję czasu, aby zrozumieć, ile ta klasa dla mnie znaczyła. Na razie to chyba do mnie nie dociera. Najprawdopodobniej dotrze, kiedy we wrześniu przekroczę granice któregoś z liceum i nie będę znała nikogo.
Niektórzy łudzą się, że będziemy dalej utrzymywać znajomość i spotykać się na jakże cudnych ogniskach klasowych.
Chociaż moje wakacje minęły, zaczynają się 2 miesiące byczenia w domku. Mam nadzieję, że będą to aktywne 2 miesiące ;]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze! To naprawdę miłe z Waszej strony. Odwdzięczę się za każdy.
Bardzo proszę nie ogłaszać się w komentarzach.
Pozdrawiam.
Dagna