sobota, 25 października 2014

80 Happy Days i 18. Targi Książki w Krakowie


71. Cappuccin.
72. Kropka - szczęśliwa z powrotu swojej pani; paczka z postallove :)
73. Zmiany na blogu; list dla Weroniki.
74. Odwołanie zajęć z filozofii - piękne zakończenie dnia.
75. Kanapki z dżemem od babci ;]


76. Cappuccino + kanapki (again).
77. Grysik z wiśniowym dżemem.
78. Zapisanie do Koła Naukowego Bezpieczeństwa Narodowego UJ.
79. Pierogi z jagodami :)
80. Autograf od Zygmunta Miłoszewskiego!


A co do Targów Książki ... byłam i polecam! Sama hala Expo Kraków robi wrażenie.
W sumie nie miałam go w planach, ale dziewczyny szły, to ja z nimi. Wyszłam z książką, spotkaniem z rodziną ( z Warszawy o.O) i balonem, który i tak tam zostawiłam.

 Na spotkaniu autorskim u mojego wujka (po prawej) i Czerkawski (hokeista)

Bagaż z targów (balon z Radia Kraków!)

 Spotkanie autorskie Leonardo Patrignani (Wszechświaty)

Zygmunt Miłoszewski! (Uwikłanie, Ziarno prawdy, Gniew). Przy zdobywaniu podpisu w książce, wspomniałam, że miałam jego książkę (Uwikłanie) na prezentacji maturalnej. Napisał mi swój adres e-mail i poprosił, żebym mu ją wysłała. Podjarana, bardzo ;) Niczym zdobycie numeru telefonu :)

Cejrowski (bez butów!)

Plakat z serii o Julii (Dotyk Julii, Sekret Julii, Dar Julii, Trzy tajemnice) - już u nas na ścianie w mieszkaniu w Krakowie. Niby był dodawany przy zakupie dwóch książek z tej serii, ale wybłagałam u obsługi ;p

Bilet wstępu - aż 5 zł. Dla studenta - bardzo OK.

Trzy tajemnice - nowele z punktu widzenia Adama, Warnera i pamiętnik Julii - dodatkowa część do trylogii.

Autograf Miłoszewskiego dla mnie i mamy - bo obie jesteśmy fankami i uwielbiamy trylogię o Tadeuszu Szackim ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze! To naprawdę miłe z Waszej strony. Odwdzięczę się za każdy.
Bardzo proszę nie ogłaszać się w komentarzach.
Pozdrawiam.
Dagna