wtorek, 24 listopada 2020

Prezenty świąteczne

I tak oto wydałam w dwa dni mnóstwo pieniędzy, ale plus jest taki, że w grudniu będę już miała spokój umysłu. Zabrałam się w tym roku za wcześniejsze kompletowanie prezentów na święta dla bliskich. Pomyślałam, że skoro został miesiąc do świąt, sporo czasu, po drodze black friday i masa promocji, to coś z tej listy a nuż kogoś zainspiruje.


Dla chłopaka:

Mój J. to typ majsterkowicza, dlatego w tym roku zamówił sobie u mnie komplet kluczy firmy Neo Tools. Nie będę wstawiała który to dokładnie komplet, linka do oferty, bo jest ich mnóstwo, według zapotrzebowania. Sama mam swój własny mały zestaw kluczy tej firmy, wożę w aucie w razie W i sprawdza się dobrze, chociaż rzadko używany.



Poza tym, z własnej inicjatywy, kupiłam J. dwa kufle do grzanego piwa. Taki kamionkowy kufel z firmy Horeca nie dość, że robi klimat, wygodnie się pije, to też trzyma ciepło. Kufle Horeca są częstym wyposażeniem karczm i restauracji, więc firma pewna i sprawdzona. Nie pije sie grzańca samemu, więc od razu dostanie dwa.



Dla brata:

Iwo jest fanem różnych dziwnych seriali, między innymi Adventure Time, z którego przywiozłam mu z Anglii plakat, oraz Rick and Morty, więc widząc kubek z tego serialu porwałam z półki od razu. Do kupienia w Empiku.




Do kubka dokupiłam mu kolorowe skarpetki z firmy Spox Sox - naszej bielskiej, którą sprawdziłyśmy z dziewczynami z biura przy okazji Dnia Mężczyzny. Tym, co wyróżnia tę markę jest to, że skarpetki w parze nie są takie same - każda jedna jest z innym wzorem, ale o tej samej tematyce. Bratu wybrałam kiwi, pomarańcze, tropiki i koalę.




Dla szwagierki:

Każda dziewczyna ma biżuterię, a na tyle ile znam narzeczoną brata, wiem, że nosi złotą biżuterię, więc kolor też lubi. Rok temu kupiłam jej kalendarz na 2020 rok, więc w tym roku postawiłam na szklaną szkatułkę na ozdoby. Szkatułkę kupiłam w Homla na stronie internetowej, do tego dorzucę coś słodkiego do środka i będzie miły upominek na święta.



Dla rodziców:

Rodzice w tym roku zażyczyli sobie komplet pościeli, bo zmieniali niedawno kołdrę na nową, nowy wymiar i nie mają zapasowego zestawu. Ponieważ mamy pościele z Ikea, a rozmiarowo pasują idealnie, postanowiłam zamówić właśnie stamtąd. Jest to o tyle dobre, że znam jakość materiału, więc wiem co zamawiam. Ikea ma w swojej ofercie dużo wzorów, bardzo przyjemnych dla oka. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze! To naprawdę miłe z Waszej strony. Odwdzięczę się za każdy.
Bardzo proszę nie ogłaszać się w komentarzach.
Pozdrawiam.
Dagna