poniedziałek, 1 marca 2021

Lutowe unikaty

Film

Anna - film z 2019 roku, którego zwiastun wiele razy widziałam w kinie, jak jeszcze regularnie chodziliśmy. Akcja toczy się trochę w Moskwie, trochę w Paryżu, czasami w Ameryce, a główną bohaterką jest Anna - modelka i agentka. Piękna aktorka, którą widziałam wcześniej w filmie Valerian, ale była tam kosmitką, niepodobną do siebie. Dodatkowo gra tam Cillian Murphy (Peaky Blinders) i Luke Evans (Dracula, Hobbit). Klimat bardzo mi się podoba, ani razu się nie nudziłam, chociaż fakt - jest wiele scen, do których można się przyczepić.




Piosenka

Kwiat Jabłoni - Byle jak


Ubranie

Kupiłam nowe szpilki na wiosnę. Chodzę codziennie w obcasach, jak tylko temperatury wzrosną znowu wskoczę w szpilki i czółenka, dlatego kolejny raz wzięłam Graceland z Deichmanna, ponieważ mam je sprawdzone. Tanie buty, a tak je zajadę, że i tak wystarczą na dwa sezony i trzeba kupić nowe. Obcas 8 - 9 cm.



Strona www

Cały miesiąc siedziała na otomoto szukając samochodu dla siebie i sprawdzając za ile mogę wystawić moje. I to w końcu dzięki temu portalowi znalazłam kolejne autko i sprzedałam obecne.


Zdjęcie


Biżuteria

Jak luty, to walentynki, a jak walentynki, to biżuteria, bo bransoletka z zeszłego roku leży na dnie Dunajca. Od J. dostałam teraz cały komplet, bo jak zgubię, to raczej nie całość. Tym razem srebro i piękny komplet z ażurowymi serduszkami. Bransoletkę i naszyjnik noszę cały czas, nie zdejmuję do kąpieli i spania, tylko do aktywności bardziej wymagających - basen, wycieczki górskie. Uwielbiam!


Kosmetyk

No nie będzie niczego do polecenia, tylko ku przestrodze - pierwszy opisywany chyba przeze mnie bubel kosmetyczny. Pomadka z Perfecty aloesowa z rumiankiem. Śmierdzi okrutnie, źle rozprowadza, pozostawia dziwny film na ustach, jest niestabilna i łatwo się łamie. Po prostu bez szału.


Sytuacja

Sprzedaż auta zdecydowanie przebiła wszystko w tym miesiącu, ale poza tym moim górskim wyczynem jest zdobycie Babiej Góry zimą! 


Technologia

Nowe autko, już się składa i robi!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze! To naprawdę miłe z Waszej strony. Odwdzięczę się za każdy.
Bardzo proszę nie ogłaszać się w komentarzach.
Pozdrawiam.
Dagna