czwartek, 13 maja 2021

26 lat

W obecnych czasach ukończenie 26 roku życia oznacza koniec zerowego opodatkowania. Poza tym, to chyba nic się u mnie nie zmieniło. Od ostatnich urodzin nie pozmieniało się zbyt wiele. Obroniłam tytuł magistra bezpieczeństwa narodowego, zmieniłam auto. Niestety, rok temu ostatni raz usłyszałam głos dziadka przez telefon, jak dzwonił z życzeniami ...

Czekam na zmiany, oby jak najbardziej pozytywne i więcej tak cudownych dni, jak były przez ostatnie kilka dni. Ledwo wróciłam z Kudowy, a znowu chcę gdzieś jechać i zmienić otoczenie. Za niedługo będę zaszczepiona, to liczę na odrobinę wolności



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze! To naprawdę miłe z Waszej strony. Odwdzięczę się za każdy.
Bardzo proszę nie ogłaszać się w komentarzach.
Pozdrawiam.
Dagna