sobota, 18 września 2010

Francja!

Ten kraj na pewno większości kojarzy się z Wieżą Eiffla i malarzami z wąsikiem i z zawadiackimi beretami. Wiadomo że wieża ta jest znakiem rozpoznawczym tego kraju, ale warto też zwrócić uwagę na inne piękne rzeczy tego państwa. Ja akurat wiem co mówię, ponieważ Francję zwiedziłam lepiej niż Polskę. W samym Paryżu byłam już z 4 razy. Wieża Eiffla zaliczona 3 razy, ale tylko windą, nie odważyłam się wchodzić po schodach. W 2008 roku zrobiłam z rodzicami Tour de France i pozwiedzaliśmy spory kawałek kraju. Najpiękniejsza jest Bretania i lazurowe Wybrzeże. Cudne są także Alpy. Każdy rejon Francji jest specyficzny na swój sposób i uroczy, Osobna kultura, styl architektury i tradycje. Kocham Francję!

Widok na Wieżę Eiffla od dołu.

A teraz Wieża Eiffla w całej okazałości. Widok ze statku na Sekwanie.
Łuk Triumfalny. Pola elizejskie. Paryż!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze! To naprawdę miłe z Waszej strony. Odwdzięczę się za każdy.
Bardzo proszę nie ogłaszać się w komentarzach.
Pozdrawiam.
Dagna