sobota, 11 września 2010

Marzenia

Do marzeń każdej dziewczyny zalicza się na pewno wymarzona randka. Z chęcią opiszę swoją "randkę marzeń".

Park miejski? Czemu nie, ale ja jestem bardzo wymagająca. Byłabym szczęśliwa, gdyby chłopak zabrał mnie gdzieś na weekend poza miasto. Np. do domku nad jeziorem, albo trochę bardziej wykonalne: na wycieczkę górską. Jestem romantyczką, więc wieczór w kinie bądź kawiarni mnie nie kręci. Mmm ... albo spacer w nocy po oświetlonych uliczkach i rynkach miasteczek. Taka Praga albo Rożnów nocą...

Do idealnej randki potrzebny jest idealny chłopak. Wiadomo, że na świecie istnieje bardzo mało takich ludzi, ale jak to się mówi, nie każdy jest idealny. No ale pomarzyć sobie można.
Najważniejsze cechy mojego chłopaka idealnego:
  • Nie palić! Pod żadnym pozorem! Nigdy nie umówiłabym się z palaczem, nie dość zapach, a po drugie sama świadomość, że on ma taki okropny nałóg. Palenie zabija ... to jest okropność, tak sobie niszczyć życie w tak młodym wieku.
  • Musi być kulturalny, czyli brak wulgaryzmów. Wiadomo, czasem się zdarzy powiedzieć jedno brzydkie słowo, jak się zdenerwuje, ale co innego używać k**** zamiast przecinków!
  • Wzrost. Nie mam specjalnych wymagań co do wzrostu, bo to nie zależy od chłopaka, jakiego jest wzrostu, ale jednak dobrze by było, gdyby był mniej więcej mojego wzrostu bądź wyższy. Czyli około 1.75m.
  • Opiekuńczość, troska. To chyba jest najważniejsze. I oczywiście, żeby była to miłość z odwzajemnieniem. Musi istnieć uczucie, i świadomość, że drugą osobą trzeba się opiekować w pewien sposób i jest się za nią odpowiedzialny.
  • Wygląd. Nie jest on najważniejszy, ale nawet jeśli ktoś jest brzydki jak noc, to powinien być przynajmniej zadbany, Chodzi tu zwłaszcza o pryszcze, przetłuszczone włosy, brudne ubrania i tym podobne.
  • Styl ubioru. Właśnie, co do tego też mam duże wymagania. Jak chyba wszyscy wiedzą, teraz jest moda na spodnie, które mają krocze na wysokości kolan, za duże bluzy i czapki z napisem "JP". Jak patrzę na takich kozaków, uważam ich za idiotów. Zamiast pokazać się jakoś ładnie, na sportowo, to ubierają takie poszarpane szmaty i myślą, że to jest cool. O nie nie, to nie u mnie ...
  • Szczerość. Tego chyba nie trzeba, aż tak opisywać. Chodzi o szczerość chłopaka względem mnie.
  • Wierność. Nienawidzę jak chłopak tai przede mną zdradę. Ja starałam się zawsze być lojalna partnerowi, a oni zawsze muszą kłamać w żywe oczy. Bardzo szybko umiem się przywiązać do "tego jedynego" więc rozstania są dla mnie trudne i bolesne. 

Nie musi bajecznie całować, tylko żeby trzymał mnie na kolanach, tuląc mnie i pieszcząc moje dłonie ...

Bliskość z chłopakiem to według mnie nie od razu kontakt płciowy, tylko żeby czuć jego bicie serca i być przytulonym całym ciałem do niego ...

    Brak komentarzy:

    Prześlij komentarz

    Dziękuję za wszystkie komentarze! To naprawdę miłe z Waszej strony. Odwdzięczę się za każdy.
    Bardzo proszę nie ogłaszać się w komentarzach.
    Pozdrawiam.
    Dagna