niedziela, 3 kwietnia 2011

Wakacje

Zapowiadają się fajne tegoroczne wakacje. Przez całe życie jeździłam z rodzicami na wakacje, potem przez dwa lata byłam na obozie z przyjaciółką a teraz znowu powracamy do starego obyczaju i wybieramy się wspólnie za granicę. Zazwyczaj  przemieszczamy się autem między Francją a Włochami. Tym razem rodzice wyznaczyli trasę: Przez Włochy i Francję do Hiszpanii. Akurat tam jeszcze nie udało mi się dotrzeć. mam szansę zwiedzić nieznany mi lad i poznać ich kulturę. Będę musiała przestudiować kilka podstawowych zwrotów i kupić sukienki letnie na plażę.
Zapowiadają się zajefajne wakacje, ale z drugiej strony, nie wiem czy się cieszyć, bo jedziemy na początku czerwca. Więc ominą mnie dni laby w szkole. No trudno, trzeba się poświęcać. Możliwe, że nie pójdę także na komers, ale nie wiadomo, czy w ogóle wypali. Chyba ważniejszy jest spokój od klasy i powrót do szkoły dopiero na rozdanie świadectw. Potem i tak będę od nich odpoczywać przez resztę życia, ale miesiąc wcześniej mi nie zaszkodzi.
Ma to być w Palamos. Pokażę Wam gdzie to jest na mapie ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze! To naprawdę miłe z Waszej strony. Odwdzięczę się za każdy.
Bardzo proszę nie ogłaszać się w komentarzach.
Pozdrawiam.
Dagna