piątek, 13 stycznia 2012

Zwięźle + zakupy



Witajcie! 
Mój weekend zapowiada się fascynująco. Ze względu na moją ostatnią kłótnię, nic mnie chyba nie trzyma na necie przez kilka dni.
Postaram się tutaj streścić krótko, zwięźle i na temat mój miniony tydzień. Otóż, pani z francuskiego poznała mój językowy sekrecik, więc teraz chyba nie da mi spokoju, ale może wyjdzie mi to na dobre. W końcu dostałam login i hasło do dziennika elektronicznego i mam wgląd w moje jakże cudne ocenki. Plusem jest kalendarz z wpisanymi sprawdzianami. Nauczyłam się piec ciasto: sernik na zimno, szarlotkę i "Chatkę baby Jagi". Dwa pierwsze zrobiłam z Agatą na jej imprezę urodzinową, to trzecie przygotowałam całkiem sama, co jest wielkim sukcesem. Poza tym, rzuciłam się w wir zakupowy i jestem szczęśliwa posiadaczką bluzo-sweterka w czarno białe paski z Camaïeu oraz medalionu także z tego sklepu. Dostałam z rachunkiem bon 30zł za zakupy o wartości 90zł. Dodatkowo przyszła biała bluza z Tchibo. Zepsułam także zamknięcie do lustrzanki analogicznej, czego sobie nigdy nie wybaczę. Mój budżet się uszczupli. No, i wcinałam na religii z Kingą wafle ryżowe i suszone figi. Mój żołądek się buntował.
To tyle. Przepraszam za chaos, ale chyba nie mam siły się bardziej rozpisywać. Może kiedyś sklecę coś sensownego. W niedzielę cały dzień u dziadków. Trzeba wziąć się za "Ludzi bezdomnych".
Do zobaczenia, miłego weekendu ;*
Kartki w pamiętniku niebezpiecznie się zapełniają ...
The tales; Filmowo
______________________________________________________________________________________________
Camaïeu
Camaïeu
Tchibo

17 komentarzy:

  1. Ciekawe zdjęcie ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. "Chatka baby Jagi" - cóż za ciekawa nazwa!
    Mnie dopiero zakupy czekają, ach.. A takie wyprzedaże w Zarze!

    Udanego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  3. hm ja do poniedziałku mam zbrodnię i karę.. jeszcze nie zaczęłam xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Pokaż zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ha, też chciałabym potrafić piec :P Ładne zdjęcie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna notka! *.*
    zapraszamy do nas!

    OdpowiedzUsuń
  7. No to czekamy na notkę z zakupami^^.
    Ja umiem piec sernik ;D.

    OdpowiedzUsuń
  8. a tą chatkę to jak sie robi??

    Ola

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo zainteresowała mnie nazwa 'Chatka baby Jagi' :) Chciałbym umieć piec :>

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za przepis :) To będzie moja motywacja do tego aby coś upiec ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowny ten naszyjnik! ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. mam podobną bluzkę z C&A. Ładnie sie prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  13. Pozytywnie ;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! To naprawdę miłe z Waszej strony. Odwdzięczę się za każdy.
Bardzo proszę nie ogłaszać się w komentarzach.
Pozdrawiam.
Dagna