sobota, 28 stycznia 2012

Wczoraj, dziś, jutro



Cześć Wam!
   Krótkie sprawozdanie z tych trzech dni. Jeden minął, drugi w trakcie, a trzeci nastąpi.
   Wczoraj ostatni dzień nauki i pierwszy ferii. Doczekałam się. Odbył się konkurs poezji śpiewanej, który organizowała nasza klasa. Nie mieliśmy  tej okazji lekcji. Zajęliśmy drugie miejsce, czyli dofinansowanie do wycieczki klasowej i trochę słodyczy dla klasy oraz 2 np dla grupy śpiewającej.
   Dzisiaj pakowanie, pieczenie kolejnej Chatki Baby Jagi i załatwianie ostatnich spraw przed wyjazdem. Nie wspominając o sprzątaniu :)
   A jutro jadę do Warszawy do cioci. Odwozimy z babcią kuzyna, któremu ferie się już skończyły i zostajemy tam na tydzień. Szykują się cudne dni. Odpocznę od internetu, telewizji i komórki. Bezproblemowo, kompletna sielanka. Biorę ze sobą stos książek i w drogę.
   Do zobaczenia za tydzień!

21 komentarzy:

  1. Udanego wypoczynku! Mi się niestety ferie kończą :(

    OdpowiedzUsuń
  2. O jedziesz do Warszawy! - super, zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. to jak będziesz w Warszawie to spróbuj się załapać na otwarcie stadionu, bo będzie super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Postaram się ;)) Jak się załapię, to wstawię Wam zdjęcia :)

      Usuń
  5. Zapowiada się świetnie + gratuluję drugiego miejsca:D
    Udanych ferii, odpocznij. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę ferii :c śliczne zdjęcie.

    OdpowiedzUsuń
  7. nareszcie jestem ;)

    ja też zacząłem już ferie.
    upragnione ferie :)

    udanego wyjazdu! :)
    czekam oczywiście na sprawozdanie z podróży ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. miłego wypadu! Daga! po tym twoim wypadzie musimy się spotkać no! tęsknie! ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, może wypełznę sprzed ciepłego kominka :D

      Usuń
  9. Życzę ci miłego wyjazdu, kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Udanego wyjazdu!! :))
    2 miejsce także jest dobre :D Gratuluję!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Udanego wyjazdu. :)
    Fajnie że masz ferie, ja mam dopiero za 2 tygdonie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcie :)
    Ja też jade do Warszawy do telewizji w tym tygodniu na 4 dni ;D
    Zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. ja też już mam ferie<3

    OdpowiedzUsuń
  14. kocham poezje spiewana :) sczegolnie SDM :)

    piekne zdejcie.

    pozdawiam

    THE BLACK PEARL

    OdpowiedzUsuń
  15. HEJ! Zapraszam na mojego nowego bloga! :) Już kiedyś prowadziłam jednego, którego odwiedzałaś, lecz z pewnych przyczyn musiałam go usunąć :P Teraz zaczynam od początku! :)
    Hm, poezja śpiewana... :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna fotka ; )

    Obserwuję.
    Było by miło gdybyś się zrewanżowała ; )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! To naprawdę miłe z Waszej strony. Odwdzięczę się za każdy.
Bardzo proszę nie ogłaszać się w komentarzach.
Pozdrawiam.
Dagna