poniedziałek, 3 września 2012

2 klasę czas zacząć ...

Dobry!
2 klasę czas zacząć ...
Znowu przechodzę załamanie nerwowe po kolejnej analizie mojego planu lekcji. Owszem, cieszyłam się bardzo, że wrócę do szkoły, bo moja uwielbiam. Zatęskniłam za klasą, wychowawczynią i resztą nauczycieli. Serio. Ale jak patrzę na ten plan ... wszystkiego się odechciewa.
Rozmowa z pewnym osobnikiem poprawia mi humor. Tego mi trzeba, nie żadna czekolada :)
Pozdrawiam! 
Tak wiem, druczek jakby mrówka narobiła, ale da się odczytać ;p


5 komentarzy:

  1. Już tęsknię za wakacjami :(

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tęsknie na maksa :( najbardziej boli mnie ciężki plecak,zwalony plan ,godziny w szkole i ranne wstawianie :(

    OdpowiedzUsuń
  3. O jaaa! Ale masz dziwne godziny...od 7:30! I tyle lekcji! Ja chyba tyle nie miałam :P Współczuję! Ale jakoś dasz radę :) O i masz 3 języki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ej, mała, przy moim planie z liceum ten to pikuś ;). Także uszy do góry i dasz radę :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Łacina + francuski powiadasz? To jest... no wiesz jakie, ale brakuje mi odpowiedniego słowa... a tak, głupie! ^.^ Bez obrazy ofkors.

    Chodzenie do 1 liceum razem z bratem Cię cieszy? A tak na niego narzekałaś ;p
    Ja bym się nadal na niego dąsał;D

    Plan lekcji jest dla Ciebie straszny? Pochwale się swoim, przygotuj oczy, bo aż poparzy. ;3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! To naprawdę miłe z Waszej strony. Odwdzięczę się za każdy.
Bardzo proszę nie ogłaszać się w komentarzach.
Pozdrawiam.
Dagna