wtorek, 2 lipca 2013

Gotowi? Start!

Drugą klasę zakończyłam świadectwem ze średnią 4.0 i bardzo uroczym posiedzeniem z dziewczynami u Agatki. Musiałam jej zwędzić parasol w aniołki, bo mój został skradziony w szatni. Ładnie mnie załatwili - kremowa sukienka, kremowy płaszcz, buty z zamszu, a ja bez parasola! Fajnie, fajnie ...
Potem kino. Gorąco polecam film "Iluzja". Ja się zakochałam i muszę go sobie potem załatwić, żeby zobaczyć raz kolejny.
Może w tym tygodniu zacznę pracować, jeszcze nie wiem, co dokładnie będę robić, ale jestem dobrej myśli, bo wszystko po znajomości i z uwzględnieniem mojego wieku i braku wykształcenia.
Rozluźniam się przez Simsami, więc żegnajcie, udanych wakacji. Za kilka dni może napiszę coś bardziej ambitnego i kreatywnego ;)

1 komentarz:

  1. Tyle bym dała za Simsy w wakacje, ale na moim laptopie żadna część nie chce działać z niewiadomych powodów ;x

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! To naprawdę miłe z Waszej strony. Odwdzięczę się za każdy.
Bardzo proszę nie ogłaszać się w komentarzach.
Pozdrawiam.
Dagna