sobota, 14 czerwca 2014

96 dzień i YouTube

Dzień 96: Byłoby śmiesznie, gdyby tą piosenkę puszczali w toaletach.

 

Z racji najdłuższych wakacji życia i bezmiaru czasu, odkrywam świat YouTube'a tak bardzo znanego wszystkim, poza mną. Oglądam filmiki, czasami tylko po to, żeby posłuchać czegoś śmiesznego, przyjemnego głosu, bo zazwyczaj tematyka danego filmiku w ogóle mnie nie dotyczy. Może tak pokrótce opiszę kanały, może zachęcę do oglądania, może ktoś Wam przypadnie do gustu, a może po prostu ich znacie i zgodzicie się ze mną, że warto bądź nie.

1. Martin Stankiewicz - młody mężczyzna, student, Warszawiak. Mógł "obić się Wam o uszy" jest filmik "11 rzeczy, które robisz na FACEBOOKU, a byłyby dziwne w PRAWDZIWYM ŻYCIU". Widząc właśnie to video u któregoś ze znajomych na profilu, zaczęłam swoją przygodę z Martinem. Na jego kanale spotkać można właśnie nagrania typu "12 powodów dla których...". "13 rzeczy, które...". Od dwóch dni jestem na bieżąco i oglądnęłam każdy z wrzuconych filmów, nawet kulisy powstawania każdego z nich, które są szczególnie urocze i specyficzne.

2. Weronika Załazińska - tegoroczna maturzystka z Krakowa. Widząc polubione jej zdjęcie przez znajomego z facebooka, zachwyciłam się jej urodą, barwą głosu i poczuciem humoru. I mimo, że jestem kobietą, będę chwalić wygląd innej dziewczyny. Porusza tematy modowe, kosmetyczne, pytania i odpowiedzi, realizuje YouTubowe tagi i opowiada czasami coś o swoim życiu, np podróżowaniu. Poznana wczoraj, w ciągu kilku godzin obejrzałam wszystko na jej kanale. + będę śledziła jej bloga, bo czasami pisemna forma wypowiedzi jest lepsza, bardziej wartościowa, bez ubliżania Weronice.

3. Kuba Jankowski - znany przede wszystkim z programu "Matura to bzdura". Od jakiegoś czasu działa sam i nakręca filmiki poruszające określoną tematykę. Są to luźne rozważania np o polityce, odpowiedzi do nagrań innych osób. Dla maturzystów polecam video: Matura TO NIE bzdura. Nawiązanie do programu, który prowadził, a podnosi na duchu przyszłych studentów. Ciekawe poczucie humoru mężczyzny, który w dodatku dobrze się ubiera ;)

4. Olga Konieczyńska - także tegoroczna maturzystka z Zielonej Góry, która wsławiła się (a przynajmniej ja zaczęłam śledzić ją od tego momentu) dzięki filmikowi "Wiara jest dla idiotów?". Przez to, że miała odwagę mówić o wierze na forum, polubiłam ją i także mam wszystkie jej nagrania za sobą. Przyjemnie się jej słucha, jak i ogląda. Czasami towarzyszy jej zabawny chłopak Szymon, a także nieśmiała przyjaciółka Karo. Do tego dochodzi wpadająca w ucho i oko muzyczka, co wzmaga zainteresowanie odbiorcy.

5. Maxineczka - nie wiem, jak odkryłam ten kanał, ale to do mnie niepodobne. Uważam, że jestem osobą, która źle wygląda w makijażu. Samo narysowanie kreski postarza mnie i robi ze mnie kobietę... no źle wyglądam. Pisana jest mi naturalność i tusz - to maximum. Joasię oglądam, bo lubię patrzeć, jak ktoś się maluje, robi z siebie bóstwo. Dodatkowo podoba mi się jej styl malowania, bo nie jest przesadzony, wygląda naprawdę zjawiskowo i ma piękny uśmiech. Zawsze zwracam szczególną uwagę na zęby, ponieważ sama nie mam perfekcyjnych (na razie!). Tak właściwie porady ma rzeczywiście pomocne, profesjonalne, więc jeśli ktoś tu chce coś poprawić, zmienić, zerknąć i się powzorować, to jest to kanał idealny w kwestii makijażu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze! To naprawdę miłe z Waszej strony. Odwdzięczę się za każdy.
Bardzo proszę nie ogłaszać się w komentarzach.
Pozdrawiam.
Dagna