piątek, 27 czerwca 2014

Wyniki matur

Dostałam świadectwo dojrzałości. Czy to oznacza, że w końcu dojrzałam?
Duma mnie rozpiera. Nie dlatego, że moje wyniki są wykopane w kosmos, tylko dlatego, iż mam tą świadomość skończenia długiego okresu edukacji w moim życiu. Matura w końcu jest czymś ważnym, decydującym o przyszłym życiu itede.
Dużo się dzisiaj słyszało, że mój rocznik słabo wypadł, co trzeci uczeń nie zdał. Będę wredna, ale  - to dobrze! Bo mam wtedy większą szansę na dostanie się na moje uczelnie. Chociaż musicie przyznać - łatwa nie była ...
Ale los działa na moją korzyść. Albowiem mam więcej punktów z rozszerzenia z polskiego niż podstawy ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze! To naprawdę miłe z Waszej strony. Odwdzięczę się za każdy.
Bardzo proszę nie ogłaszać się w komentarzach.
Pozdrawiam.
Dagna