niedziela, 15 czerwca 2014

Dzień 97 i kolorowe notesy

Dzień 97: Jeżeli nagrywano by film o moim życiu, ta piosenka pasowałaby idealnie na koniec.
Pharell chyba drugi raz tutaj podczas wyzwania



 Zainteresowałam się jakiś już czas temu własnoręcznymi ozdobami, tak zwanym DIY. Może to, co stworzyłam, nie jest zaczerpnięte z żadnej strony i nie jest jakoś super wybitne. Będąc jeszcze w innym banku niż teraz, dostawałam z każdym wyciągiem z danego miesiąca mały, podłużny, biały notesik. Nazbierało się ich trochę, a ponieważ jak dla mnie były nudne i nieciekawe, wykorzystałam skrawki kolorowego papieru i minimalistycznie ozdobiłam kilka z nich na brzegach. Powstało 5 różnokolorowych notesików, każdy o innym tytule i już w jakiejś części zapisany. Najbardziej jestem zadowolona z przyjemnego, nieprzytłaczającego efektu. Najwięcej czasu zajęło mi wypisanie wszystkich książek i filmów ;)
I nie jest to dzieło sztuki, ale w ułożeniu pionowym na parapecie bardzo ładniej się prezentują.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze! To naprawdę miłe z Waszej strony. Odwdzięczę się za każdy.
Bardzo proszę nie ogłaszać się w komentarzach.
Pozdrawiam.
Dagna