piątek, 5 września 2014

Polcon 2014




Polcon - ogólnopolski zlot miłośników fantasy organizowany raz w roku, trwający co najmniej 3 dni. Zjeżdżają się autorzy książek, popkulturalni blogerzy, wykładowcy ws gier, fantastyki. Wszystko, wszystko i jeszcze więcej. Pokazy cosplayplayowe, warsztaty, premiery gier komputerowych, turnieje RPG, wybieranie nagrody Zajdla. Podkradnę mały opis ze strony Polconu:

Widziałeś Władcę Pierścieni? Podobały Ci się Gwiezdne Wojny? Lubisz Grę o Tron? Może grałeś w polskiego Wiedźmina lub fascynują Cię komiksy o Batmanie czy Supermanie?
Jeśli tak, to pokochasz Polcon! Jest to ogólnopolski zjazd miłośników kultury fantastycznej, na którym weźmiesz udział w dziesiątkach konkursów, warsztatów, prelekcji, odwiedzisz Wioskę Rycerską, zobaczysz Rycerzy Jedi, odwiedzisz targowisko oraz spotkasz swojego ulubionego pisarza!

Dla tych, którzy nie wiedzą, jestem na Polconie. Ale nie jako uczestnik, a jako obsługa! Dla mnie jest to niesamowita frajda, tym bardziej, że zawsze wolę uczestniczyć w czymś jako wolontariusz/ obsługa/organizator, niż sam uczestnik. Preferuję oglądanie wszystkiego od kuchni
Szczęśliwie w tym roku odbywa się w Bielsku, więc mam blisko i mogę być na każde zawołanie organizatorów praktycznie.
Akurat dzisiaj złapałam Jakuba Ćwieka po wykładzie i zdobyłam autograf do ksiązki, która normalnie należy do Pawła. Ma dedykację ;)
Ponadto, w tym roku Batman obchodzi 75 lat. Niedaleko mojego stanowiska (Info) stoi wielki, plastikowy Batman (1:1), z którym oczywiście mam zdjęcie. Jutro wybieram się na panel dyskusyjny w związku z Batmanem, który prowadzi Ćwiek i Zwierz między innymi.
Jaram się. Jeśli ktoś jest z Bielska i okolic to serdecznie zapraszam i polecam, impreza jedyna w swoim rodzaju + świetne towarzystwo ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze! To naprawdę miłe z Waszej strony. Odwdzięczę się za każdy.
Bardzo proszę nie ogłaszać się w komentarzach.
Pozdrawiam.
Dagna