środa, 3 września 2014

30 szczęśliwych dni

Dzisiaj wracam z kolejną dawką "Szczęśliwego wyzwania". To już 30 dni, czyli miesiąc za mną.


21.Własnoręcznie zrobiony prezent dla Misi z okazji 19 urodzin - słoiczek z bezami.
22. Kino z Pawłem - Lucy
23. Czytanie "Hobbita" z Kropką.
24. Zdjęcie aparatu na zęby - w końcu ładny uśmiech :)
25. Film z mamą "Poznasz przystojnego bruneta".


26. Pierwszy tort mojej roboty - tort Tiramisu z przepisu Joli.
27. Oglądanie nowego sezonu (8) z Pawłem Dr'a Who.
28. Bułeczki maślane i herbata z mlekiem - tzw obfite śniadanie leniwej abiturientki.
29. List od Weroniki :)
30. Koszulka od Othertees z wizerunkiem Magneto ^^

Przy okazji, ostatnio coraz częściej zaglądam na strony z unikatowymi koszulkami. Skoro nigdzie nie pojechałam na wakacje, a zostało mi naprawdę sporo kasy zarobionej w wakacje, czemu nie miałabym jej wydać po części na takie koszulki? Pojawiają się dane wzory tylko na 48h i nigdy więcej się jej nie dostanie. Naprawdę świetna sprawa, tym bardziej, że są z postaciami z filmów, seriali, które uwielbiam, wręcz kocham ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze! To naprawdę miłe z Waszej strony. Odwdzięczę się za każdy.
Bardzo proszę nie ogłaszać się w komentarzach.
Pozdrawiam.
Dagna