niedziela, 3 lipca 2016

Czerwcowe unikaty

Dawno mnie tu nie było, a lipiec już się zaczął. Unikatów nie było!
Mam dużo na głowie w Anglii, pewnie po Regacie i Festiwalu coś napiszę jak tu jest, dodam zdjęcia, bo teraz przez cały dzień po trochu będę pewnie pisać ten post.

1. Książka/film

Film Warcraft, który opisywałam już w inny poście.
Ponieważ mam zajafkę na świat WoWa, postanowiłam przeczytać także książki. Na razie nie mam jak, nie mam kiedy, ale już zaczęłam pierwszą z nich. Mowa o Dniu Smoka Richarda A. Knaaka.


Poza Warcarftem, zachwycona jestem także filmem Eddie zwany Orłem. Jeszcze nie widziałam w żadnym filmie tak zdeterminowanej osoby. Historia oparta na faktach. O Brytyjczyku, który za wszelką cenę chce jechać na olimpiadę. Obojętne w jakim sporcie. Po latach prób porywa się na skoki narciarskie.
Oczywiście jak zobaczyłam, że Hugh gra rolę pierwszoplanową, nie mogłam sobie odpuścić :D i jakoś skoki także lubię oglądać, ten właśnie sport uważam za narodowy, nie piłkę nożną!

2. Piosenka


Jak zobaczyłam, co wrzuciło 5 sposobów na, pomyślałam, że to musi być dobry kawałek. Genialni! Tak jak Cyber Mariana nie oglądam, tak bardzo go tutaj polubiłam. Wpada w ucho.

3. Ubranie

Czerwiec taki elegancki. Nie dość, że miałam sesję, ciągle chodziłam w sukienkach i spódnicach, to od końca czerwca, do połowy sierpnia będę biegała w spodniach w kantkę, koszuli i kamizelce. Taka jestem wystrojona.

4. Strona www

---

5. Obrazek

Na lotnisku w Londynie. Zaczynamy wakacje
6. Kosmetyk

---

7. Biżuteria

 Czy to się liczy?



8. Jedzenie

Ach, cudowne croissanty.  Dostałam jednego dnia od Konrada na śniadanie. Ledwo wstałam i papu ^^


9. Sytuacja

Sesja, urodziny Konrada, wyprowadzka z Krakowa, wyjazd do Anglii. Działo się tak dużo, WB opiszę na pewno w innym poście, ale to muszę mieć czas.

10. Technologia

---
Nauka | prezent od mamy na powrót do domu | nauka again przy cieście |
emblemat Deceptikonów na aucie od Iwo ^^ | stylówka na spacer z Charonem | pakowanie do WB

 Na tarasie | facebooki z Charonem na tarasie | aporty |
widoki ze spaceru na wieś | prezent dla taty na Dzień Ojca :) | breloczek do kluczy w aucie - tym razem Agenci T.A.R.C.Z.Y.

Przy barze w pracy z Konradem. Się zasłonił :D | plakietka obsługi na Regacie | selfie przed pracą | pokój i bałagan na biurku |
bagaż podręczny do samolotu | balony zwinięte w imprezy w stylu hawajskim | jedna z uliczek w Henley

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze! To naprawdę miłe z Waszej strony. Odwdzięczę się za każdy.
Bardzo proszę nie ogłaszać się w komentarzach.
Pozdrawiam.
Dagna