czwartek, 7 lutego 2019

Dagna - o imieniu

Szukaliście kiedyś znaczenia swojego imienia? Wiedziałam od zawsze, że jest pochodzenia skandynawskiego i znaczy Nowy Dzień, ale nigdy szczególnie nie wgłębiałam się w to, jaka jest szczęśliwa liczba, jakie cechy charakteru, ulubiony dzień i szczęśliwy kamień szlachetny. Szybciej orientuję się w tej kwestii co do mojego znaku - byka. Tam się większość zgadza co do mojego charakteru. Postanowiłam sprawdzić co takiego piszą o osobach o imieniu Dagna. Przejrzałam kilka stron i teraz je skonfrontuję, postaram się być jak najbardziej obiektywna.
Ten post będzie bardzo egocentryczny, za co przepraszam. Znowu stworzyłam coś długiego, mam wenę w tym miesiącu.

https://dzidziusiowo.pl/baza-imion/imiona-zenskie-1/65-dagna
Charakterystyka: Żywiołowa Dagna należy do uwodzicielek i kobiet nałogowo łamiących męskie serca. Czarująca, pełna uroku osobistego, wiecznie uśmiechnięta i zalotna jest marzeniem wielu mężczyzn. Doceniana przez towarzystwo, chociaż ze względu na sposób bycia często kłóci się z innymi kobietami, nie rozumiejącymi jej sposobu na życie. Dagna bowiem żyje bowiem niemal wyłącznie imprezami, spotkaniami i wydarzeniami towarzyskimi, na których ma okazję do podjęcia niezobowiązującego flirtu. Bardzo późno - o ile w ogóle - decyduje się na ustatkowanie, ponieważ życie w stałym związku zwyczajne ją nudzi. Rzadko staje się dobrą żoną, chyba że spotka na swej drodze mężczyznę, który całkowicie zmieni jej myślenie. Przeciętna matka. Sprawdzi się jako modelka, kosmetyczka.
Znak zodiaku: Znakiem odpowiednim dla Dagny jest Panna.
Prawda: często nie zgadzam się z innymi kobietami i potrafię mieć o ktorejś złe zdanie, bo tak mi się podoba, to wynika chyba z natury kobiecej i tej wiecznej rywalizacji płci. Podczas gdy wiele osób mówi mi o karierze modelki, to jako kosmetyczka się nie widzę, chociaż bardzo lubię dbać i pielęgnować swoje ciało, wygladać kobieco i zadbanie (paznokcie, regulacja brwi, lekki makijaż i kremy wszelkiej maści).
.
Fałsz: nie jestem typem uwodzicielki, jestem uległa i po prostu czekam aż to ktoś mnie zauważy jakimś cudem, niż sama próbuję się pokazać. Póki co, to mi łamie się serce, a nie odwrotnie. W towarzystwie czuję sie nieswojo, za dużo ludzi mnie peszy. Na pewno nie żyje imprezami, unikam jak ognia. Chcę ustatkowanego życia, ale wpływu zbyt dużego na to nie mam na razie. Jestem bykiem, panna to mój "imieninowy" znak zodiaku.

Nie wiem jaką będę matką ani żoną, ale mam nadzieję, że się to nie spełni.

https://www.mjakmama24.pl/znaczenie-imion/dagna_336/
Dagny są zawsze rześkie o poranku i uwielbiają wstawać ze wschodem słońca. Największą przyjemność sprawia im dobrze wykonany obowiązek! Małe Dagi są urocze, chętnie płatają figle. Z wiekiem stają się coraz bardziej poważne i skryte. Dagny są typowymi łamaczkami serc. Kręci się wokół nich wielu facetów, jednak to do nich należy ostatnie słowo. Kobiety o tym imieniu dobrze czują się w towarzystwie. Często jednak nie są lubiane przez osoby tej samej płci, które nie rozumieją jej sposobu życia. Bowiem Dagny uwielbiają imprezować, nie stronią od alkoholu i niewinnych flirtów. Bardzo późno decydują się na stabilzację i małżeństwo. Czują się wiecznie piękne i młode.
Najpopularniejsze zdrobnienia imienia to: Daga, Dagunia, Dagusia, Daguśka.
Preferowane zawody: wizażystka, modelka, kosmetyczka, aktorka
Prawda: jak już sie obudzę o poranku, to naprawdę mam energię i pozytywne nastawienie, ponieważ mogę wiele zrobić. Chociaż cenię sobie bardzo spanie do 9:00, co najmniej. Jak była mała broiłam, ale mam rok młodszego brata, więc to wiadome - ciagle coś robiliśmy. Tak, z wiekiem coraz bardziej się skrywałam, na studiach trochę wyszłam do ludzi, bo przeprowadziłam się do Krakowa, musiałam poznać nowych ludzi, byłam sama w wielkim mieście daleko od rodziny. Kolejny fakt - kobiety za mną nie przepadają, wolę mężczyzn jako przyjaciół, co nie zmienia faktu, że mam przyjaciółki kobiety. Musze przyznać, że czuję się młodo i wyglądam młodo. Tak samo jak mam poczucie własnej wartości i umiem siebie doceniać w paru aspektach. Nie cierpię zdrobnienia Daga, ale Dagunia i Dagusia często używane jest przez moją rodzinę, nawet małych kuzynów, ale zwłaszcza babcie. Daguśka najrzadziej.

Fałsz: znowu to łamanie serc i znowu nieprawda. Czy ja wiem czy dookoła mnie wieku facetów? Mam dużo przyjaciół mężczyzn, ale to są stosunki typowo przyjacielskie, których uwielbiam i trzymam za nich kciuki na każdym kroku życia. Kolejna nieprawda - imprezy, ale to już było. Znowu powtarzana opóźniania stabilizacja. Zawody totalnie nie dla mnie, nie umiem sie malować, modelka to już za późno i udo za bardzo urosło, kosmetyczka tylko dla samej siebie, a aktorka? Trema, stres, nie nie nie.

https://www.abcmaluszka.pl/dagna-imiennik.html
Dagna jest osobą bardzo pracowitą oraz ambitną. To kobieta wesoła, zawsze uśmiechnięta oraz bardzo towarzyska. Lubi imprezować i podróżować. Dla Dagny najważniejsza jest jednak rodzina. Dagna zawsze zmierza do wyznaczonego celu. Rzadko zmienia raz podjętą decyzję. Osoby o imieniu Dagna rzadko dobrze gotują i niezbyt lubią dbać o porządek w swoim domu.
Liczba szczęśliwa imienia Dagna – 9
Kamienie szczęśliwe Dagna – bawole oko, lapis lazuli
Miesiące szczęśliwe Dagny – luty, marzec, listopad
Dni pomyślne Dagny – czwartek
W rankingu imion 2017/2018 Dagna zajęła 251 miejsce. W 2017 roku imię Dagna otrzymało 15 dziewczynek.
Prawda: jestem pracowita, ambitna i przeważnie pozytywnie nastawiona do życia. Lubię podróżować, zwłaszcza z moimi rodzicami, którzy zawsze świetnie organizują podróże. Rodzina jest dla mnie bardzo ważna i niesamowicie mocno przeżywam rozłąkę dłuższą niż 2 tygodnie. Nie mogłabym na stałe mieszkać daleko od rodziców i dziadków. Jestem uparta, jak się na coś uprę, to ciężko mnie przekonać do zmiany zdania. Fakt, nie gotuję jakoś świetnie, ale piekę bardzo dobre ciasta i robię smaczne desery. Co do liczby szczęśliwej - często w dzienniku miałam numer 9, ze względu na nazwisko na literę K. I jestem urodzona w latach 90. XX wieku. Listopad jest poniekąd moim szczęśliwym miesiącem, ponieważ  jest to nasz miesiąc rocznicy związku z Konradem.

Fałsz: ponownie - nie lubię imprezować. Jeśli chodzi o porządek, to mam na jego punkcie świra, więc bardzo dbam o to, żeby w mojej przestrzeni nie było bałaganu - zawsze posprzątane, lubię odkurzać i robić pranie. Luty i marzec jakoś specjalnie nie są moimi szczęśliwymi miesiącami, jest wtedy jeszcze zimno i nie ma wiosny, więc odpada.

O kamieniu nic nie wiem, wiem tylko, że jako byk mam szczęśliwy kamień księżycowy, odcień różowy. Z dni tygodnia najbardziej lubię niedzielę, piątek też jest ok. Ale czwartek? Jakoś nie kojarzy mi się z niczym fajnym.

https://www.znaczenie-imion.net/d/dagna.htmlDagna jest kobietą nietuzinkową, wesołą i bardzo towarzyską. Kocha imprezy, czas spędzony wśród przyjaciół i dalekie podróże. Jest obywatelką świata, która może żyć w niemal każdym jego zakamarku, byleby miała przy sobie swoich najbliższych. Szybko się uczy, ma łatwość nawiązywania nowych znajomości, a z jej twarzy rzadko znika uśmiech. Przy tym jest inteligentna, wygadana i szybko się uczy. Zdecydowanie bliżej jej do natury niż wielkich i tłocznych aglomeracji. Jest kreatyna i sprytna, radzi sobie sama z wieloma rzeczami i rzadko prosi kogokolwiek o pomoc czy radę. Bywa bardzo uparta i zawzięta, ciężko więc zmienić decyzję, którą już podjęła.
W miłości jest stała i lubi mieć przy swoim boku partnera, któremu może zaufać. Lubi mężczyzn potrafiących się bawić, a jednocześnie lojalnych i obdarzonych dobrym sercem. Sama jest partnerką zmysłową, czułą oraz troskliwą. Dzięki swojej nieco szalonej i niepokornej naturze, nigdy nie pozwoli by w związek wkradła się rutyna ani monotonia. Bardziej niż o porządek w domu, dba o jego dobrą atmosferę. Mimo, że sama lubi dobrze zjeść, nie ma zamiłowania do gotowania, szczególnie wówczas, gdy staje się to jej codziennym obowiązkiem.
Jako numerologiczna dziewiątka, Dagna jest wrażliwa i chętna do pomocy innym. Charakteryzuje ją także tolerancyjność oraz otwartość. Nigdy nie skreśla nikogo na starcie, jest życzliwa i pełna empatii. Dba o swój interes i nie daje się wykorzystywać, potrafi jednak dzielić się tym co ma. Nie jest materialistką i nie zabiega o bogactwo, jednak pieniądze zawsze się jej trzymają. Dzięki opiece planety Wenus, Dagna jest też kobietą piękną i pełną uroku osobistego.
Zawodowo, sprawdzi się jako wolny strzelec czy artystka. Dobrze by miała nienormowany czas pracy i by nie opierała się ona na codziennym robieniu tego samego.
główne cechy: uparta, inteligentna, piękna, indywidualistka
znak zodiaku: Koziorożec, Bliźnięta
planeta: Wenus
roślina: słonecznik
zwierzę: kot
Szczęśliwa liczba: 9
Szczęśliwy kamień: fluoryt i kwarc dymny
Szczęśliwy kolor: indygo
DAGNA NA WESOŁO Dagna – to kobieta, która udaje, że lubi ludzi, a tak naprawdę marzy o tym, żeby zniknąć z powierzchni świata wszystkich idiotów. Problem tkwi w tym, że za debili uznaje mniej więcej połowę osób, które zna…
Dzięki swojej kreatywności i zacięciu technologicznym, Dagna kończy konstruować już swoją tajną broń, noszącą roboczą nazwę – Eliminator 2020. Wierzy, że dzięki niej uzdrowi chory świat, na którego czele stanie jako królowa i władczyni.
Zaplanowała już wszystko, począwszy od wyglądu swojego pałacu, poprzez jego lokalizację i kolor koni, które będą biegać po pobliskiej łące. Najpierw zniknie wszystkich polityków, potem kleszcze, komary, raperów i discopolowców. Zajmie się także swoją teściową, która zawsze krytykuje jej kulinarne dzieła, a szczególnie te z parówek, które są w ich domu podstawą żywieniową. Popamiętaj ją jeszcze, popamięta!
Póki co, żadne przekazy nie wspominają o świętych czy błogosławionych noszących to imię
Prawda: uwielbiam dalekie podróże, jak już wspominałam i co można zobaczyć po ubogim, ale jednak tagu podróże na moim blogu. To prawda, szybko się uczę, jak jestem zmotywowana to potrafię nauczyć się bardzo dużo. No chyba jestem trochę inteligentna (?). Cenię sobie bliskość natury, całe swoje życie spędziłam na wsi, mieszkałam na stoku góry blisko lasu, widok z okna w pokoju często pojawiał się gdzieś tam na blogu. Jestem kreatywna, lubię artyzm, przez 8 lat swojego życia uczęszczałam na zajęcia ceramiki i uwielbiałam brudzić ręce w glinie. Jak byłam mała często rysowałam i lubiłam malować. Mam zdolności po dziadku. To fakt, nie lubię prosić kogokolwiek o pomoc, mam wrażenie że to świadczy o mojej słabości i braku zaradności, a lubię byc postrzegana jako ktoś zaradny. Uparta jestem, dodatkowo pomaga temu znak zosiaku - byk. Jestem stała w uczuciach, szkoda, że partnerzy trochę mniej. Cenię sobie, kiedy mężczyzna jest mi lojalny, sama staram się byc troskliwa. Lubię jeść, chciałabym umiec lepiej gotować. Tutaj wyjaśnienie numerologicznej 9 - jestem wrażliwa, chętnie pomagam, koledzy na studiach mogą potwierdzić. Jestem tolerancyjna i otwarta, chodziłam do szkoły integracyjnej. A umiem się dzielić od małego, bo mam młodszego brata. Jestem indywidualistką, o czym świadczy między innymi to, jakie sporty preferuję - pływanie, narty, kolarstwo, nienawidzę z kolei koszykówki, siatkówki, piłki ręcznej.

Fałsz: ponownie obalam mit o imprezach i życiu towarzyskim. Mimo, że lubię podróże, to nie wyobrażam sobie żyć poza Polską, bo strasznie tęsknię już po kilku tygodniach. Brakuje mi Polaków, języka, jedzenia, kultury. Jestem niestety materialistką, i to bardzo, lubię gromadzić ładne rzeczy, drogie sprawiają mi większą przyjemność, lubię się też czasami niestety nieśmiało chwalić tym, co mam. Taka moja wada. Nie wiem czy mogłabym być wolnym strzelcem, kręci mnie praca biurowa, taka rutyna w pracy, dzięki której czułabym się swobodnie po powrocie do domu z rodziną. Słoneczniki są co prawda ładnymi kwiatami, ale preferuję konwalie i bez.

Moja patronka - Wenus. Jestem tam napisane, że jestem piękna z urokiem osobistym. Mam nadzieję, że tkwi w tym ziarno prawdy.

http://imiona.mobi/?imie=DagnaOryginalna i nietuzinkowa. Ubiera się niezależnie od mody, zgodnie z własnym stylem. Żyje ekscentrycznie, najczęściej w środowisku artystycznym. Gdy trzeba, potrafi być poważna i odpowiedzialna.
Prawda: bywam czasami za bardzo poważna, ale działam odpowiedzialnie, myślę dorośle i chcę podejmować właściwe decyzje.

Fałsz: Ubieram sie normalnie, nie wyróżniam się stylem ubierania, ale także nie podążam za modą, sama nie wiem czy to umieścic jako prawdę czy fałsz. Nie jestem ekscentrykiem, bynajmniej nie zyję w środowisku artystycznym.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze! To naprawdę miłe z Waszej strony. Odwdzięczę się za każdy.
Bardzo proszę nie ogłaszać się w komentarzach.
Pozdrawiam.
Dagna