piątek, 8 marca 2019

Dzień kobiet

To nieprawdopodobne szczęście, kiedy najważniejszym mężczyzną w swoim życiu można  nazwać swojego tatę. Ja tak mam ostatnio. Wiem, że mogę po prostu do niego podejść, przytulić się, a on pogłaszcze mnie po głowie i powie - wszystko będzie dobrze. Wiem, że mnie nie skrzywdzi, będzie bronił, zawsze będzie o mnie pamiętał i chciał wszystkiego co najlepsze. Każdej kobiecie w dniu kobiet życzę takiego mężczyzny. Nie dla każdej jest to ojciec, ale żeby chociaż taki był ich partner. Nie bójmy się okazywać słabość mężczyznom, którym ufamy.
Poniżej zamieszczam moje zapisane z dzisiaj posty na Instagramie związane z Dniem Kobiet. Pozdrawiam serdecznie wszystkie!





Wyświetl ten post na Instagramie.
Post udostępniony przez Lenny Kravitz (@lennykravitz)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze! To naprawdę miłe z Waszej strony. Odwdzięczę się za każdy.
Bardzo proszę nie ogłaszać się w komentarzach.
Pozdrawiam.
Dagna