czwartek, 7 marca 2019

Jestem wierząca

Wczoraj rozpoczął się Wielki Post. Wielu ludzi przeznacza te 40 dni na spełnianie jakichś wyznaczonych postanowień, wstrzymuje się od jakichś czynności. Ostatni rok był dla mnie specjalny. Będąc na Erasmusie zaczęłam oglądać i słuchać ojca Szustaka, o czym pisałam już kiedyś w unikatach. Jego przemówienia dają mi wiele do myślenia. Nie mam przez to lepszego życia, ale układam sobie powoli wszystko w głowie. Staram się pewne rzeczy bardziej analizować i przeżywać duchowo.
Zachęcam do słuchania wielkopostnych "Okruchów" ojca Szustaka na kanale Langusta na palmie. Warto czynić jakieś dobro w oczekiwaniu na Zmartwychwstanie.

1 komentarz:

Dziękuję za wszystkie komentarze! To naprawdę miłe z Waszej strony. Odwdzięczę się za każdy.
Bardzo proszę nie ogłaszać się w komentarzach.
Pozdrawiam.
Dagna