sobota, 2 marca 2019

Lutowe unikaty

Film

Jak wytresować smoka 3 - uwielbiam tę serię, obejrzałam również mini serial Jeźdźcy smoków. Na trzecią część obowiązkowo wybrałyśmy się z Elą. Zaczęłam płakać już na zwiastunach przed filmem, a na samej bajce kilka razy poleciały mi łzy. Ostatnie 10 minut płakałam już jak najęta. No cóż, bajki tak na mnie działają, zwłaszcza na dużym ekranie. Na szczęście mój tusz mnie nie zawodzi w takich sytuacjach.
Trzecia część przygód Czkawki i Szczerbatka to historia kolejnych walk z łowcami smoków. Tym razem na drodze staje im znany pogromca Nocnych Furii, czyli rasy Szczerbatka. Co można widzieć na plakatach i w zwiastunach - nasz główny smoczy bohater poznaje samice ze swojej rasy. Miłość, nowe miejsca, nowe rasy, nowi wrogowie. Nie chcę pisać nic więcej, bo można niepotrzebnie zdradzić ciekawe szczegóły dotyczące tej ostatniej chyba części. Rozczula, rozkłada na kawałki, uwielbiam bajki o Wikingach z Berk! Polecam, na sali kinowej byłyśmy z Elą jednymi z najmłodszych widzów, więc jak widać - nie tylko dla dzieci.





Piosenka


Ubranie

Ostatnio szaleję z kolorami ubrań. Po żółtym płaszczu zimowym postawiłam na czerwoną kurtkę skórzaną. Kurtka jest ze sklepu Mohito, który staje się moim ulubionym sklepem z odzieżą zaraz po Stradivariusie i Orsay. Bardzo odpowiada mi ich styl i wykonanie. Mam nadzieję, że jak przyjdzie wiosna, to będę wymiatać w tej kurtce.



Zdjęcie






Jedzenie

W końcu polskie jedzenie, domowe, takie pyszne! Nadrabiam witaminy, dobre zupy, bo tak bardzo mi tego brakowało.

Sytuacja

Wróciliśmy do Polski po ponad 4 miesiącach w Rumunii na Erasmusie. To było dla mnie coś wielkiego i pięknego. Spędziłam w Krakowie 4 dni, ponieważ miałam do napisania 3 zaliczenia z przedmiotów, na szczęście na noc przygarnęła mnie Ela, bo na razie jestem bezdomna w Krakowie. Niestety, po powrocie rozchorowałam się - przeziębiłam. Wzięło mi zatoki, więc zatkało uszy, zakatarzyło i trochę dusiło w gardle. Piękne zakończenie miesiąca - tłusty czwartek i smażone domowe pączki od sąsiadki na poprawę humoru ^^



Technologia

Murder Minute - podpatrzone na grupie na Facebooku kanału Stanowo.com. Aplikacja, w której codziennie lub co drugi dzień dostajemy ciekawe informacje na temat jednego, wybranego mordercy. Prostym językiem mamy opisane co zrobił, kiedy, jak, opisane ofiary, wyrok sądu. Dla osób zaintersowanych tematyką kryminalną bardzo fajne źródło informacji. Aplikacja po angielsku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze! To naprawdę miłe z Waszej strony. Odwdzięczę się za każdy.
Bardzo proszę nie ogłaszać się w komentarzach.
Pozdrawiam.
Dagna