piątek, 26 lutego 2021

Czemu taka piękna pogoda nie mogła już zostać i tylko temperatura rosnąć? Oczywiście, w weekend znowu ma być zimno i szanse na deszcz ze śniegiem. Chyba nie mam zamiaru nigdzie się ruszać.

We wtorek i środę skorzystałam z pięknej pogody, wyczyściłam auto w środku, nasmarowałam wszystkie plastiki, umyłam uszczelki, a w środę umyłam karoserię. Wybrałam super miejsce przy zachodzie słońca i zrobiłam sesję mojemu autu pod sprzedaż. Dopieszczone, wydobyłam kolor lakieru, zrobiłam najbardziej atrakcyjne zdjęcia, jakie się dało. Czekam na sukces sprzedażowy, tak jak poszło z moim rowerem we wrześniu.

Z racji tego, że przez te kilka dni była już wiosna, dzisiaj też na nią jeszcze liczę i założyłam pierwszy raz w tym roku szpilki do sukienki, a nie kozaki. Obym tego nie żałowała.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze! To naprawdę miłe z Waszej strony. Odwdzięczę się za każdy.
Bardzo proszę nie ogłaszać się w komentarzach.
Pozdrawiam.
Dagna