czwartek, 22 marca 2012

Ciach!


Hej!
   W tym tygodniu nie miałam neta w dni robocze, bo mama miała remont gabinetu, więc mój kabalek został odłączony. Skorzystałam z czasu wolnego i zabrałam się w końcu za śpiewnik. Zaczynam go od 3 lat i dopiero teraz, po rekolekcjach wzięłam się tak na serio. Na razie piszę same teksty, za obrazki wezmę się kiedy mi się będzie naprawdę nudziło.
   W tym tygodniu zaliczyłam wizytę u dentysty. Mam jeszcze tylko jeden ząb do zrobienia, a właściwie wymienienie lekarstwa i muszę się udać do ortodonty omówić sprawę aparatu. Chcę go mieć, bo moim marzeniem jest piękny uśmiech. Kiedyś, kiedyś może.
   Odwiedziłam też fryzjera. Ostatni raz byłam u niego we wrześniu 2010 i ścięłam wtedy włosy sięgające mi do połowy pleców nad ramiona. Króciutko. Straciłam wiele centymetrów włosów. Teraz byłam zmuszona, bo 1) rozdwajały mi się końcówki 2)koleżanki nalegały, żebym pocieniowała. Więc końcówki podcięte na 2cm i pocieniowane włosy. Nie są już tal gęste, może łatwiej będzie je ujarzmić. Długość pozostała. Po rozprostowaniu sięgają jak poprzednio, do łopatek. Zobaczymy jak będą się spisywały po pierwszym myciu. Oby nie odstawały każdy w inną stronę.
Zmieniam też tło bloga na bardziej słoneczne. W końcu jest wiosna
P.S. za 98 dni wakacje ;>
 
Wyszedł trochę dziwny kolor, ale to przez światło ;) W rzeczywistości - ciemny brąz.

17 komentarzy:

  1. fajnie :) 100 dni do wakacji* :D heheh :D zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  2. Pokażesz kiedyś teksty tych piosenek? Bardzo chętnie bym poczytałą :)




    Chciałyśmy również poinformować, że ruszyła kontynuacja projektu i chcemy zaznaczyć, że na naszym blogu pojawiła się jak i zawsze pojawiać będzie się tylko ZAPOWIEDŹ danej osoby, a resztę zdjęć plus wywiad będzie można przeczytać na regionalnym portalu w zakładce "Modowe polowanie". Tam też można zostawiać komentarze i obiecujemy, że za zostawione tam komentarze również się odwdzięczamy. Również na tamtej stronie możecie podać nazwę bloga co może być również dla Was ciekawą formą promocji bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękne słoski :) Zazdroszcze Ci bardzo bo lubie takie długie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. też chcę aparat na zęby ;<

    OdpowiedzUsuń
  5. a więc czekam :)
    ładne masz włosy<3

    OdpowiedzUsuń
  6. to fajnie:) wysłalam przed chwilką:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję :D
    Aaaaa świetne włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne włosy *.*

    Zapraszam do mnie na konkurs. Do wygrania śliczna bransoletka robiona własnoręcznie!

    http://mealm.blogspot.com/

    Zapraszam .<3

    OdpowiedzUsuń
  9. maaasz mega włosy *.*
    zapraszam do nas.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! To naprawdę miłe z Waszej strony. Odwdzięczę się za każdy.
Bardzo proszę nie ogłaszać się w komentarzach.
Pozdrawiam.
Dagna