wtorek, 13 marca 2012

Szafa do góry nogami

Dobry wieczór!
Środek tygodnia, a ja do Was piszę. Święto? Nie, jutro mam 4 lekcje i szczęśliwy numerek na pytaniu z biologii, a potem wybywamy do teatru na "Proces". Obecnie popijam mleko, przełączam piosenki w komputerze, paraduję po pokoju w sukienkach i szpilkach zastanawiając się, która kreacja lepsza. Jeżeli w weekend starczy mi czasu, pokaże kilka stylizacji i pomożecie mi wybrać, która lepsza na wiosenny pokaz mody ;) Przy okazji, w weekend jadę na moje pierwsze w życiu rekolekcje i to harcerskie. Nie mogę się doczekać.
W przyszłym tygodniu mam zamiar zrealizować pewien super plan, zna go tylko jedna osoba ;> Pochwalę się Wam od razu, nie bój nic ;D
Zmykam, potem leci mi "Przepis na życie". Miłego tygodnia ;* Zostawiam Was z piosenką Corrine Bailey Rae - Put your records on.
P.S. Zdjęcia będą, jak zechce mi się ruszyć z domu na spacer. Cierpliwości :)) 

Źle na mnie działa moja tapeta na komórce z uśmiechniętą twarzą Chrisa Hemsworth'a <3

2 komentarze:

Dziękuję za wszystkie komentarze! To naprawdę miłe z Waszej strony. Odwdzięczę się za każdy.
Bardzo proszę nie ogłaszać się w komentarzach.
Pozdrawiam.
Dagna