czwartek, 29 marca 2012

Reklamowanie

Dzień dobry!
Rozpadało się. Niedobrze. Byłam już przygotowana na piękną i ciepłą wiosnę. Nici.
Dzisiejszego dnia chyba nigdy nie zapomnę. Moje liceum chcę się zareklamować, więc postanowili wybrać się do mojego gimnazjum i do prezentowania szkoły wybrali mnie i Anię, ze względu na to, że chodziłyśmy tak i łatwiej nam będzie. Jasne. Trzęsłam się cała ze stresu, bo musiałam występować przed bratem i jego zbzikowanymi kolegami. Po moim wyjściu skarżyli się, że nic nie zrozumieli z mojego gadania. Trudno, została napisana im strona internetowa na tablicy. Już nigdy więcej. Najadłam się tyle strachu i stresu, że wystarczy na następny miesiąc. Mam nadzieję, że mało osób przyjdzie do mojego LO, bo są, szczerze sobie powiedzmy, zepsuci i głupi. Nie nadają się do tak super szkoły jak moja. Zalatuje mi tu narcyzmem, ale piszę to ze szczerością, bo widzę, jak się te bałwany zachowują. Wystarczy, że widziałam jaki był mój rocznik.
Jedyne co mnie miłego spotkało w gimnazjum, to reakcja nauczycieli na nasze przyjście. Ucieszyli się i nawet pamiętali nasze imiona :D Popytali co tam, jak żyjemy i o liceum. Nie zdążyłam porozmawiać z wychowawcą. Może w czerwcu tam jeszcze zawitam.
Przekopuję internet w poszukiwaniu pewnej osoby, ale chyba nici z tego :c
Pozdrawiam! Do kiedyś :)

7 komentarzy:

  1. jeszcze będzie ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. to co się teraz dzieje to jakaś masakra :D
    okropna jest ta pogoda.
    dwa dni ciepła potem śnieg, deszcz i inne duperele.
    myślę, że twój braciszek chciał ci tylko 'poigrać' na nerwach.
    aż tak strasznie chyba nie było, prawda ? ;)
    ważne, że dałaś radę i się nie poddałaś ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. ostatnio miałam targi szkół w szkole :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Absolutnie Cię rozumiem! Gdy przyszłam do mojego LO, wszytko było idealnie. Jednak, od czasu gdy wyszli najstarsi, a przyszedł młodszy rocznik do pierwszych klas, nie jest już tak fajnie.. Cóż, jeszcze rok i mnie tam nie będzie. Jakoś trzeba dać sobie radę (:

    OdpowiedzUsuń
  5. ech..nasze gimnazjum schodzi na psy...muszę się kiedyś tam wybrać i oddać to zdjęcie( ty wiesz które) ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie w szkole dni otwarte to jeden wielki show :)

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie sypie dość dużej wielkości śnieg ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! To naprawdę miłe z Waszej strony. Odwdzięczę się za każdy.
Bardzo proszę nie ogłaszać się w komentarzach.
Pozdrawiam.
Dagna