poniedziałek, 24 lutego 2014

DMB

W sobotę był DMB, czyli Dzień Myśli Braterskiej obchodzony przez harcerzy i skautów na całym świecie. Nasze środowisko świętowało go wczoraj, po mszy i apelu był kominek dla funkcyjnych i wędrowników organizowany przez Anię, Asię i przeze mnie. Nakręcaliśmy filmiki z życzeniami i mieliśmy przy tym mnóstwo zabawy. W zwyczaju jest, że każda drużyna robi dla każdej z osobna mały drobiazg, prezent nawiązujący do DMB. Jakoś tak się złożyło, że moja drużyna została zawieszona, a nie było za dużo osób z niej, więc dostałam prezenty dla drużyny w postaci kartek, kwiatków i nawet babeczki od hufcowej ;)

 Babeczka z lukrową lilijką i brokatem oraz pudełko zapałek z nadrukiem DMB 2014. A w nim ...

 Myśl Baden Powella na najbliższy rok harcerski.

 Bibułkowy kwiatek od gromady zuchowej. Jestem zachwycona dziurkaczem w kształcie lilijki!

Korkowa płytka z naszytą lilijką i kartka z życzeniami i narysowanym węzłem przyjaźni

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze! To naprawdę miłe z Waszej strony. Odwdzięczę się za każdy.
Bardzo proszę nie ogłaszać się w komentarzach.
Pozdrawiam.
Dagna